27 Şubat 2019 Çarşamba

Bilim-Kurgu Filmi : Gattaca

Herkese merhabalar efenim ...

Bir süre önce işi bıraktım ve 4 ayım kalmasına rağmen KPSS ye yeniden çalışmaya başladım.Ben inancı,umudu filmlerden ve kitaplardan öğrendim.O yüzden bu yola yeniden girmek beni çok zorlamadı.Filmler bana ne olursa olsun "mutlu değilsen durma,yapma,olma" yı öğretti.İstediğin bir şeyler varsa mutlaka onu yap,çalış ve inan.Gönülden inan ! Bu filmde hangi zaman,mekan ya da dünya,sistem olursa olsun bir şeyi isterseniz ve o şeyi canı gönülden dilerseniz ulaşabileceğinizi öğretiyor alt metninde.Tabi bunu Bilim Kurgu kendi dilinde veriyor."Çok uzak olmayan bir gelecekte" geçiyor.Ethan Hawke,Uma Thurman,Jude Law gibi isimlerden oluşuyor film bence bu üçlü için bile izlemek geçerli bir sebep :)

Yönetmen:  Andrew Niccol
Ülke:  ABD
Tür:  Dram, Bilim-Kurgu, Gerilim
IMDB:  7,8
Vizyon Tarihi:  7 Eylül 1997
Süre:  106 Dakika

21. asırda genetik mühendisliği çok gelişmiş ve bilimsel olarak mükemmel insanlar yaratılmaktadır. Özel pozisyonlar için yetiştirilen bu yeni süper insan ırkı yüzünden, normal yollardan dünyaya gelmiş insanlar işsiz kalmakta ve arka plana itilmektedir.
Onlardan biri olan astronot adayı Vincent, Gattaca şirketinde ancak temizlikçi olarak iş bulabilecekken, komadaki bir atletin kan örneklerini ve kimliğini alarak iyi bir pozisyonda işe girer.
Lakin şirkette işlenen bir cinayet, olayı araştıran dedektifin dikkatini Vincent'ın üzerinde yoğunlaştırmasına neden olacaktır.


Gattaca 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...