Ana içeriğe atla

Kore Dizisi : Encounter

Herkese merhabalar efenim ...

Ajumma ve genç Oppa dizileri Koreliler tarafından çokça eleştirilmesine rağmen senaristler bu tür dizilere ısrarla devam ediyor ya aşırı sinir oluyorum.Hele de bu sefer ki ikili hiç ama hiç yakışmamış.
Song Hye-Kyo daha yeni Song Jong Ki Oppa ile evlendi ve şimdi de Park Bo Gum Oppa ile başrolde oynuyor eh haliylen bu da dizinin kimyasını ve inandırılıcığını öldürüyor.Konusu güzel ve eğlenceli olsa bence yine izlenebilirdi ama son bölümüne kadar kağnı gibi gitti dizi bezdirdi resmen seyirciyi.Bo Gum Oppanın efsane gülümsemesi bile diziyi vasatlıktan kurtaramadı :/


Konusu:
Dizi, dünyadaki her şeye sahipmiş gibi görünen ancak hiçbir zaman kendisi için yaşamamış bir kadın (Song Hye-Kyo) ile onun tam tersi hiçbir şeye sahip değilmiş gibi görünen ancak saf ve özgür bir ruha sahip bir adamın (Park Bo-Gum) etrafında dönmektedir. İkisi de bir günlüğüne dahi olsa birbirlerinin hayatını yaşamak istemektedir. Dizi, 'zengin ve saygınlık gerektiren bir hayattan mı vazgeçmek?' ya da 'normal bir hayattan mı vazgeçmek' daha zor sorusuna odaklanmaktadır.

Karakterleri:
Song Hye-Kyo dizide bir politikacının kızı olan Cha Soo-Hyun karakterini canlandırmaktadır. Üniversiteden mezun olduktan sonra büyük bir şirketin sahibi olan bir ailenin oğlu ile evlenir. Bu evlilik babasının politik çıkarları için yapılmıştır ve evlenmesi için ailesi zorlamıştır. Ancak mutlu bir evliliği olmadığı için eşinden boşanır. Bir gün, küçük şeylerden bile mutlu olmayı bilen Jin-Hyuk (Park Bo-Gum) ile tanışır ve hayatı değişir.

Park Bo-Gum dizide sıradan bir insan olan Kim Jin-Hyuk karakterini canlandıracak. Jin-Hyuk birçok yarı zamanlı işte çalışırken aynı zamanda kendine tam zamanlı bir iş aramaktadır. İmrenerek baktığı şirketlere, tam zamanlı çalışan olmak için başvurularda bulunsa da her seferinde reddedilir. Bu zaman zarfında yarı zamanlı çalıştığı işlerden para biriktirir. Bu para ile bir yıldır planladığı yurt dışı seyahatine çıkar. Seyahati sırasında özel bir kadın (Song Hye-Kyo) ile tanışır.

Encounter ile ilgili görsel sonucu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…