6 Mayıs 2019 Pazartesi

Kitap : Otostopçunun Galaksi Rehberi Douglas Adams

Herkese merhabalar efenim ...

Linç is comingggg ! Evet bu yazımdan sonra kesinlikle belli bir kesimden linç yiyeceğimden eminim ama yapacak bir şey yok be-ğen-me-dim ! Daha doğrusu doğru düzgün okuyamadım bile yarı da bıraktığım nadir kitaplardan biri oldu iyi ki bütün serisini gaza gelip almamışım. Eğer bir seriye başlayacaksam mantıklı (bence) bir hareketle  ilk kitabını alıyorum eğer ilk kitabı beğenirsem diğer kitaplarını da okumak için alıyorum ve BEĞENMEDİM !

Tee liseden beri merak ettiğim (bilimkurgu,fantastik kitapları okumaya ilk o zamanlar başlamıştım) bir kitaptı ve beni daha ilk 100 sayfasından hayal kırıklığına uğrattı.Dili absürd evet bir çok insanın hoşuna gidebilir hatta benimde çoğu zaman kara mizah ve absürdlük hoşuma gidiyor ama ya ben Amerikan mizahını anlamıyorum ya da absürdlük arada olunca güzel oluyor adam her şeyi absürd bir dille yazmış ne konuya girebildim ne o dünyaya girebildim gezegenin dışında uzay boşluğunda kalakaldım öyle :/


Otostopçunun Galaksi Rehberi Douglas Adams ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...