26 Mayıs 2019 Pazar

Müzik - Billie Eilish Bellyache

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün uzun bir aradan sonra müzik postu yapmak istedim.Lana Del Rey tarzından 16 yaşında oldukça yeni bir kan geldi şu sıralar Soul müzikseverlerin dünyasına : Billie Eilish.Tarzı daha çok soul müzik gibi dursa da kendisi biraz hiphopa kayıyor gibi yaptığı tarzla kendi tarzını pek uyuşturamadım ama 16 yaşında bir kız için normal tabi bunlar :D 
Kendisi de Lana Del Rey'in kendisinin idolü olduğunu söylüyor.Ben kendisini şu sıra oldukça beğeniyorum ve sizinle My Boy şarkısından sonra sevdiğim 2.şarkısı olan Bellyache'i paylaşmak istedim.Aslında aklımda My Boy'u paylaşmak vardı ama onun klibi yok klibi olan bir şarkı olsun istedim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...