10 Temmuz 2019 Çarşamba

Kitap - Küçük Arı Chris Cleave

Herkese merhabalar efenim ...
Gaziemir de kütüphane olduğunu keşfedince Sude ile bir ziyaret yaptık ve kütüphaneden aldığım ilk kitap bu kitap oldu.Kitabı 15 günde okumayı başaramadım tam son gün Urla ya denize gidince 1 günde bitirdim bugün de kütüphaneye vericem elimde ki kitaplar bitene kadar kütüphaneden yeni kitap almamaya karar verdim.

Kitaba gelicek olursak , kitap beni çok ağlattı öncelikle bunu belirtmeme gerekiyor.Mülteciler konusunda okuduğum bu kaçıncı kitap bilemiyorum ama konu çocuklar hele de kız çocukları olunca daha bi etkileniyorum ve beni daha bi üzüyor.Bu sefer ki Nijerya da çıkan petrol savaşlarında madur olan bir kız çocuğunun ve ablasının İngiltere ye uzanan yolculuğu.Okurken "acaba yaşananlar yazarın kendi başından mı geçti" diye düşündürdü bana ama yazar kitabın en sonunda açıkça belirtmiş yazılanlar hayal ürünü demiş ama tabi mülteciler ve Nijerya nın durumu gerçek o yüzden bu yaşananlar hayal ürünü olsa bile bir yerler de bu yaşananları yaşayan insanlar,çocuklar var.

Küçük Arı Chris Cleave ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...