15 Temmuz 2019 Pazartesi

Kore Dizisi : Angel’s Last Mission: Love

Herkese merhabalar efenim,
Dün KPSS'nin ilk 2 sınavını atlattım bana göre geçen seneye göre daha çok soru yaptım ama sorular geçen seneye göre oldukça zordu o yüzden puanlar ve sıralamalar nasıl olur bilemiyorum 28 Temmuz da son 1 alan sınavım kaldı onu geçen sene oldukça zor tutmuşlardı bu sene de öyle olacağını düşündüğüm için şu önümüzde ki 2 hafta sıkı bir şekilde çalışmayı düşünüyorum ondan sonra da biraz tatil yapar orayı burayı gezer daha sonra da kendimi bir iş bulurum malum Türkiye de yaşadığımız için puan alsam bile atanacak mıyım atanamayacak mıyım belli olmuyor o zamana kadar daha çok gezebilmem ve rahat yaşayabilmem için para kazanmam gerekiyor.

Neyse efenim bu dertler içinde kafamı dağıtan Kore dizilerine :) Infinite F Kpop grubundan tanıdığımız L baş rolde.Malum artık Kore de şarkıcı olan idoller aynı zaman da oyunculukta yapıyorlar bunlardan biri de L oldu ve bence dizilere oldukça yakıştı çocuk benim tarzım pek olmasa da oldukça tatlış bir çocuk ve oynadığı dizilerde izlenir bence.Kızımız da en son Still 17 dizisinde gördüğümüz Shin Hye-sun.Bu kızı şu sıralar Kore filmlerinde falanda çok görmeye başladım soğuk bir duruşu var ama ben sevmeye başladım kızı sanırım gözüm alışmaya başladığı için.

Dizinin konusuna gelicek olursak ,
Dizi, bir melek ile bir insanın arasındaki aşk hikâyesini konu almaktadır. Bir gün, bir melek olan Dan’a (L) bir görev verilir. Görevi, Yeon-Seo (Shin Hye-Sun) adındaki genç bir kadının gerçek aşkı bulmasını sağlamaktır. Eğer bu görevi 100 gün içinde yerine getirirse, cennete kabul edilebilecektir, başarısız olursa yok olacaktır.

Angel's Last Mission: Love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...