24 Eylül 2019 Salı

Aksiyon Filmi : Anna

Herkese merhabalar efenim,
Dün akşam işte çok yoruldum eve gidince yemeğimi yedikten sonra hemen açtim bi film patlatayım dedim.Bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordum izlediğime de çok memnun oldum kadın milleti pataklarken ohh içimin yağı eridi vallahi.Konu bakımından Ajan Salt ve Red Sparrow filmlerini anımsatsa da bana vallahi bin defa daha aynı konulu filmlerden çekseler bin defa daha oturur keyifle izlerim herhalde çünkü kadın ajanlara ba-yı-lı-yo-rum :)

Ünlü rus oyuncu Sasha Luss'nın başrolünde görev yaptığı filmde canlandırdığı Anna Poliatova çok güzel bir kadındır ve modellik yapmaktadır. Aslında yaptığı işi gizlemenin daha kolay bir yolu yoktur muhteşem güzelliğinin altında çok profesyonel bir suikastçi vardır. Son görevi sonrasında başı biraz belaya girecek ve yeni alacağı görev hiç kolay olmayacaktır.

Helen Mirren, Cillian Murphy, Luke Evans, and Sasha Luss in Anna (2019)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...