22 Eylül 2019 Pazar

Kitap - Nohut Oda Melisa Kesmez

Herkese merhabalar efenim,
İş yerindeyken 1 günde okuyup bitirdiğim bir içinde öyküler olan bir kitap var bugün kitap postumuzda.Şu sıra hap niyetine öykü okur oldum bu beni oldukça rahatlatıyor ama sadece izin günlerimde kütüphaneye gidebildiğim için (hafta da 1 kere ) çabuk bittikleri için geri kalan günlerde okuyacak bir şey bulamıyorum daha maaşımı almadan elimde kalan parayı kitaplara yatırmak da pek istemiyorum açıkçası o yüzden şu sıra kitapsız kaldım desem yeridir.

Melisa Kesmez benim kitap bloglarında çok duyduğum övülen bir yazardı o yüzden kütüphane de bu kitabı görünce ben de kendisine bir şans vermek istedim.Kitap günlük yaşamdan öyküler oluştursa da bana daha çok anı kitabıymış gibi geldi ama büyük olasılıkla kurgu elbette oradaki olaylar ve kişiler kitap hakkında detaylı bir araştırma yapmadığım için bilemeyeceğim elbette ama bu tarz dinlendiren bizden özellikle de "kadın" öyküleri okumak oldukça hoşuma gidiyor.

Nohut Oda Melisa Kesmez ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...