30 Eylül 2019 Pazartesi

Kore Dizisi : I Wanna Hear Your Song

Herkese merhabalar efenim,
Yine inanılmaz heyecanlı başlayıp sonlarına doğru işin bütün heyecanını ve keyfini kaçıran bir Kore dizisi ile daha karşınızdayım.Baş roldeki oyuncuları daha önce dizilerde gördüm ama öyle çokta fanları değildim ama bu dizi de ben ikilinin kimyasını tutturdum ve normal bir romantik komedi dizisinden farklı olarak ortada bir cinayet olayı ve aralarında ki yakınlaşmanın da daha çok intikam etrafında döndüğü için beni epey umutlandırmıştı ama Koreli senaristler yine "bir dizi nasıl çok iyi başlanıp sonradan sıkıcılaştırılıp berbat edilir" konusunda master yaptıkları için beni bu son aslında çokta şaşırtmadı :/

Konusu:
Dizi, bir cinayetin işlendiği gün ile ilgili hiçbir şeyi hatırlamadığını fark eden Hong Yi-Young (Kim Se-Jeong) ve bu cinayetle ilgili gerçeği bulmakta ona yardım eden Jang Yoon’un (Yeon Woo-Jin) etrafında dönmektedir.

Karakterleri:
Yeon Woo-Jin dizide bir piyanist olan Jang Yoon karakterini canlandırmaktadır. Bir piyanist olmasına rağmen müzik kulağı yoktur ve gizemli bir kişiliğe sahiptir. O, Hong Yi-Young (Kim Se-Jeong) için yarı-zamanlı çalışır. Yi-Young'un uyumasını sağlamak için her akşam onu telefonla arar ve şarkı söyler.

Kim Se-Jeong dizide bir timpanist olan Hong Yi-Young karakterini canlandırmaktadır. Her şeyi ile oldukça sıradan ve basit bir insanmış gibi görünmesine karşın aslında, o kadar da sıradan bir geçmişe sahip birisi değildir. Bir gün iş ararken Jang Yoon (Yeon Woo-Jin) ile karşılaşır. Yi-Young’ın uyumakta sorun yaşadığını öğrenen Jang Yoon ona uyumasında yardımcı olmaya karar verir. Bu yüzden, her gece onu aramaya başlar.

Song Jae-Rim dizide bir orkestra şefi olan Nam Joo-Wan karakterini canlandırmaktadır. Karizmatik olduğu kadar aynı zamanda acımasız ve sakar birisidir. Orkestrasındaki müzisyenler ona 'Kızgın Maestro' anlamına gelen 'Hot Mae' adı takmışlardır.

Park Ji-Yeon dizide bir orkestrada keman çalan Ha Eun-Joo karakterini canlandırmaktadır. Oldukça kibirli ve soğuk kalpli birisidir. Güzelliği ile erkeklerin arasında popülerdir.


I Wanna Hear Your Song

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...