17 Eylül 2019 Salı

Suç Filmi : A Simple Favor

Herkese merhabalar efenim,
İşler buralarda hafif olunca iş yerinden blog yazmaya iyiden iyiye alışır oldum :)
Bugün size uzun zamandır izlemek istediğim ama izlemek bu zamana nasip olmuş kitaptan filme uyarlanmış olan "A Simple Favor" filminden bahsedicem.Blake Lively ve Anna Kendrick bence oldukça iyi ikili olmuşlar böyle kadın filmlerini izlemeyi oldukça seviyorum hele de işten yorgun argın eve gelince oldukça iyi geliyor bana.Film komedi,gizem kategorilerinde sayılsa da aslında tam bir suç filmi :D Sonu çok tahmin edilebilir olduğu için biraz vasat kalmış ama yinede kendini izlettiren bir film bu arada Blake'in giydiği her kıyafete öldüm öldüm dirildim sanırsam :D

Emily iş hayatını seven ve çok çalışan bir kadındır. Çocuğu sanki yokmuş gibi davranan kadın youtube için videolar çeken komşusuna rica edecek ve okuldan çocuğunu almasını isteyecektir. Komşusu ise bu durumda zorda kalmaması için yardımcı olacak ve gidip Emily'nin çocuğunu okuldan alacaktır. Sonrasında Emilyi arasada ulaşamayacaktır çünkü ortadan kaybolmuştur.

Anna Kendrick and Blake Lively in A Simple Favor (2018)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...