1 Ekim 2019 Salı

Kitap - Beni Seç Kiera Cass

Herkese merhabalar efenim,
İş yerim Sevgi Yoluna yakın bir yerde olduğu için ordan geçerken sahaflarda ki kitaplara takıldı gözüm bir süredir kütüphaneden geçindiğim için kitap satın almıyordum ama kütüphaneden aldığım kitapta bana 1 hafta yetmiyordu 1-2 günde kitapları yalayıp yutuyordum.Ucuza kitap bulmuşken 5 tane kitap aldım kendime bu seriyi çoookkk uzun bir süredir aslında alıp okumak istiyordum ama biraz keyfe keder bir seri olduğu için bana kitaplar pahalı gelmişti o yüzden seriyi almayı erteliyordum sahafta denk gelince hemen bütün seriyi satın aldım ama seriyi bloga tek tek şeklinde giricem çünkü araya başka kitaplarda almayı planlıyorum.

Serinin ilk kitabı olan "Beni Seç" kitabını açıkçası biraz beklentimin altında buldum.Karakterler hiç beklediğim gibi çıkmadı daha güçlü karakterler ve vurucu olaylar bekliyordum ama kitabın yorumlarına baktığımda ilk kitabının serinin diğer kitaplarına göre bir tık daha düşük tempoda olduğunu bu kitabın daha çok giriş kitabı olduğunu belirtmişler.

Bir prens nasıl tavlanır?
Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçim'i kazanmanıntek yolu Prens Maxon'ı kendine âşık etmek.America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspen'i arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı.

America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak.
35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...