11 Kasım 2019 Pazartesi

Dram Filmi : Joker

Herkese merhabalar efenim,
Dün izin günüm olduğu ve tüm gün boş olduğum için bir sürrü film izleme fırsatım oldu bunların başında da tabi ki vizyona girdiğinden beri gitmek istediğim ama bir türlü gidemediğim en sonunda da internetten izlediğim Joker oldu.Film 2saate yakın sürüyor ve evet kategorisi bence bir DRAM ! Joker deyince akla daha çok suç ya da aksiyon gelebilir ama bu film tam bir dramdı hatta yer yer ağladım bile :/ Filmin kadrosu zaten gözlere şenlikti baş rol Joaquin Phoenix,Zazie Beetz,Robert De Niro,Frances Conroy ... Yalnız ilk dikkat ettiğim şey Joaquin'i en son "Her" filminde izlemiştim adam bu film için inanılmaz kilo vermiş.Daha sonradan araştırdığımda bu film için 30 kilo verdiğini keşfettim ey mahşallah adamın oyunculuğuna zaten baştan sona diyecek bir şey yoktu Heath Ledger Joker oyunculuğu ile Oscar'ı almıştı bence aynı rolle Joaquin de alır gibime geliyor bilemiyorum Akademiye belli olmuyor ama illa ki bi ödülü hakediyor adamın şu oyunculuğu :)

Filmin tek kötü tarafı yönetmen ve oyuncular filmi o kadar iyi yapmışlar ki resmen bir antikahramanı,ruh hastası bir seri katili sever hale geldik tabi bir de bu kişiyi bir devrim lideri ilan edilince bir çok çocuk bu durumdan kötü olarak etkilenebilir ki zaten film piyasaya +18 olarak sunuldu.Ben baştan beri o soğuk nevale Batman yerine her zaman manyakçasına gülen Joker i sevdim bu filmle sevgim sanırım ayyuka çıkmış olabilir :)

Son olarak filmde bir çok filme ve başka politik ve gerçek olaylara göndermeler var bu göndermeler SPOİLER içerdiği için şu anda burada bahsedemiyorum ama filmi izledikten sonra bence mutlaka bi film inceleme kanalından bir inceleme videosu izleyin :)

Joaquin Phoenix in Joker (2019)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...