28 Ocak 2015 Çarşamba

Maydanoz Time:Film - Dorian Gray

Herkese günün film postundan merhabalar efenim.İlk olarak şunu söylemek istiyorum ki Depp ile Barnes'ı bir benzeten ben miyim? Aynı donuk koyu renk gözler siyah gür saçlar beyaz ten kemikli karizmatik bir yüz yapısı falan.Depp'e ne kadar aşıksam Barnes'a da o kadar aşığım ;)

Bu film tamamen fantastik ve dram filmi.Konusunu müsadenizle ben anlatmak istiyorum kendi üslubumla.Bir adam düşünün(dönem filmi) Londra'ya yeni gelmiş yeni köy çocuğu saf temiz hayalleri olan.Ama sonra şeytanlarla karşılaşıp bir canavara dönüyor.Ve aklınıza gelebilecek bütün günahları işliyor.Öbür dünyada cehenneme VİP bilet almış anlayacağınız adam resmen.Adam öldürme,zinanın alası,insanları küçümseme,kibir,iftira,hırsızlık aklınıza ölümcül günahlardan daha sayılabilecek hangisi geliyorsa.Burada da bir Bay Gray var ama bu seferki tam bir sapıtık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...