5 Ekim 2015 Pazartesi

Maydanoz Time : Film - Labirent : Alev Deneyleri

Herkese merhabalar efenim !

Balıkesir sinema bültenini daha geldiğim ilk haftadan hem de The Maze Runner'ın ikinci filmi olan Alev Deneyleri ile açmış bulunuyorum.Uzun zamandır beklediğim bi filmdi diyebilirim kitaplarını okumadığım için serinin devamında neler olup bittiğini pek bilmiyorum açıkçası ama beni birazcık hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim.

Oysa birinci film bana çok heyecanlı,orijinal ve keyifli gelmişti ama ikinci film daha çok popüler filmlerin ve dizilerin bi karması gibi.Daha çok Walking Dead ile The 100 'in bi karması şeklinde olmuştu.Tabi başrolde Dylan olunca her türlü izleniyor ha bu arada film 3D olarak çıktı ama ben burdaki sinema da hiç 3D keyfini alamadığımdan o bakımdan da kötüydü diyebilirim ama seri yine devam edeceğe benziyor bende o zamanda böyle fırsatını bulursam elbette giderim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...