2 Ekim 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Taylor Swift Wildest Dream

Herkese merhabalar efenim ! Balıkesirden yazıyorum bugün sizlere...

Malumunuz okul başladığı için ayrıca kaldığım yerde internet problemi de yaşadığım için çok fazla post yapamayacağa benziyorum ama her cuma yine mutlaka geleneksel müzik postlarında buluşacağız ayrıca Balkeste yaptığım bütün etkinliklerden sizi de postlarla haber edeceğim inşallah.

Gelelim bugünün müzik postuna bugün yeni albümü,şarkısı ve klibi ile Taylor Switf'in Wildest Dream'i var ben şarkıyı öyle aşırı fazla beğenmedim ama klip oldukça güzel geldi bana ne bileyim ben Taylor'un şarkıyı beğenmesem bile kliplerini izlemeyi çok seviyorum ayrıca burada sanki hafif bi Lana Del Rey havası olmuş Taylor'da ama bence siyah saç hiç yakışmamış :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bizimle Başladı Bizimle Bitti Colleen Hoover

 Herkese merhabalar efenim, Bayram sonrası iş öyle hızlı başladı ki vakit bulup buraya yazamadım bile.Bu arada bi sürrü kitapta okuyup bitir...