18 Eylül 2016 Pazar

Maydanoz Time : Kişisel - Bloğum 3 Yaşında !

Herkese merhabalar millet !

Bugün 18 Eylül yani Bloğumun 3.yaş günü yehuu ! Alkışlar kutlamalar festivaller wuhuuu ...

Tamam neyse gelelim fasülyenin faydalarına.Bu sene neler gördüm,neler öğrendim,neler yaptım ve 1 yılım nasıl geçti şöyle bi özet geçmek istedim her yıl olduğu gibi.

Umarım bu sene daha çok aktivite de bulunurum ve bunları sizinle paylaşırım.Ne demişler "Hayat paylaştıkça güzeldir ! "


1-YouTube Kanalımı Açtım !




2-BalTog' a Katıldım !



3-Organ Bağışı !


4-Kendi Paramı Kazandım !


5-Kitap Ağacına Katıldım ve Yazarlarla Tanıştım !


6-Akçay,Edremit,Ören 'i Gezdim !


7-İlk Çekilişimi Kazandım !


8- 21.İzmir Kitap Fuarına Katıldım !


9- Yaratıcı Drama Eğitimi Aldım !


10-Amasya Gezisi !


11-Yeni Kütüphane Yaptırdım !


12-Alaçatı-Çeşme Gezisi !


13-Antalya'da Otel Tatili !


14-Bol Bol Kitap Okudum !


15-Bol Bol Dizi İzledim !


16-Bol Bol Film İzledim !


17-Bol Bol Müzik Dinledim !


18-Pi Gençlik Derneğine Katıldım !


19-Tramva Geçiren Çocuklara Psikolojik Müdehala Eğitimi Aldım !


20-Bol Bol Tiyatro İzledim !


21-WebTozu.Com Yazarı Oldum !


22-Bilgisayar Oyunları Manyağı Oldum !


23-KPOP Manyağı Oldum !


24-Yeni Arkadaşlar Edindim !


25-Eski Arkadaşlarımla Güzel Zamanlar Geçirdim !


26-Karakter Çizimleri Manyağı Oldum !



6 yorum:

  1. Blogunuzun yeni yaşı kutlu olsun, nice mutlu güzel senelere...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel şeyler yapmışsın öyle :) Nice güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel dolu dolu geçirmişsin zamanını. İnşallah bundan sonrakilerde dolu dolu güzelce geçer :))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim yorumlarınız için umarım daha çok şey yapma ve paylaşma fırsatım olur :)

    YanıtlaSil
  5. dolu dolu üç yıl geçirmişsin ne güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar..­
    Bloğunuzun bizim form­atımıza uygun olduğun­u analiz ettik.

    Çok iddialı bir blog ­tanıtım sitesi hazırl­ıyoruz. Yeterli veriy­e ulaşabilmek için şu­an blog tanıtım yazıl­arımız ücretsiz. Eğe­r siz de bloğunuzun t­anıtımını ücretsiz ol­arak yaptırmak isters­eniz site tanıtım yaz­ınızı bir adet görsel­ ile birlikte blogunutanit@gmail.co­m adresine gönderin..­


    Saygılarımla­
    Mustafa Karakaya­
    www.blogunutanit.com­

    YanıtlaSil

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...