4 Mart 2017 Cumartesi

Kore Dizi - High Society

Herkese merhabalar efenim !

Ay takıldım birine sana değil 2. adama ! Şu sıra Hwarang adlı diziyi izleyenleriniz varsa oradaki Kralı bilirsiniz hatta şu sıra yeni bir dizisi daha başladı bu sefer 2. adamlıktan kurtulup - bu dizide de 2. adam sayılır aslında 4 kişi başrolde diyebiliriz - başrol olduğu Strong Woman Do Bong Soon bu bahsettiğim 2 diziden daha sonradan ayrıntıyla bahsedeceğim ama burada asıl öenmli olan şu sıralar bütün oynadığı dizileri izlemeye çabaladığım ve yeni oppam ilan ettiğim Park Hyungsik aslında kendisi ZE:A diye bir KPOP grubunda yer alıyormuş ama maalesef daha önce duymadım ama şarkı söylerken kendisini dinledim cidden oldukça iyi bir sesi var :D 

Bu bahsedeceğim diziyi daha önce çok duymuştum ama nedende oyuncuları beğenmediğim için izlemeyi erteleyip durmuştum (!) hatta Türkiye' de de Yüksek Sosyete olarak uyarlandı ve benim hevesim daha da kaçtı.Neyse efenim eğer ülkemizdeki uyarlamasını izlediyseniz bunu izlemenize çokta gerek yok çünkü konu olarak birebirler sadece malum ülkemizde senaryoyu sakız gibi uzattıkları için dizinin konusu daha başka yerlere gitti.

Jang Yoon-Joo (Uee), bir chaebol (kore usulü aile şirketi) sahibinin genç kızıdır. Ailesinin son derece zengin olmasına rağmen, bir gıda marketinde part-time bir işte çalışmaya başlar. Bir chaebolun mirasçısı olduğunu saklar ve parası için değil kendisi olduğu için onu seven bir adam bulmaya çalışır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...