17 Nisan 2017 Pazartesi

Kore Dizi - Tomorrow With You

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizilerine de elbette kaldığım yerden devam ediyorum.2016-2017 döneminden yeni bitmiş dizilerden biri olan Tomorrow With You var bu gün dizi postumuzda.Benim çok sevdiğim kadın oyunculardan biri olan gamzelim Shin Mina var başrolde hatta sırf onun için izledim diziyi diyebilirim.Nadir olaylardan biri olaraktan başroldeki çocuğu beğenmedim.Daha önce hiç bir dizisini izlememiştim zaten öyle ahım şahımda bir çocuk değil hatta Mina'nın yanına yakıştırmadım bile bence daha farklı ve yakışıklı bir oyuncu olsaydı dizi daha çok tutardı.Konu bi süre sonra sarpa sarsa bile oyuncuların güzelliği uğruna dayandık ve değdi derdik.

Aslında konusu Fantastik kategorisinde içinde oldukça tanıdık.Zaman yolcusu bir adam ve onun karısı.Başlarda oldukça sarsada sonraları 16 bölüm bile fazla geldi bana hatta bi ara izlemeyi bıraktım araya başka diziler soktum sonra buraya gelince diziyi sonuna kadar izleyip koleksiyonuma eklemiş olayım dedim :D







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...