23 Temmuz 2023 Pazar

Biyografi Filmi : Oppenheimer

 Herkese merhabalar efenim,

Bütün sinemaseverlerin beklediği o hafta geldi efenim nihayet.Benimde şu son 2 günüm hem sinema da hem de KPSS de geçti.KPSS ye çalışmadan öylesine girdiğim için hiç sormayın ne yaptım o sıcakta inanın ben de pek bilmiyorum.Oppenheimer bizim gitmek için ilk tercihimiz olsu Nolan'nın bu filmini uzun zamandır bekliyordum.Açıkçası kendi açımdan biraz hayal kırıklığına uğradım.Tipik bir Nolan filmi gibi değildi.Akış çok yavaş ilerliyor film toplamda 3 saat zaten ilk 1.5 saatte de müthiş sıkıldım ayrıca gittiğimiz sinema salonu da klimaları açmamış çok fazla kişide vardı yandık kavrulduk resmen o yüzden 2.yarıda tüydük :D Filmin devamını internetten izledim zaten asıl heyecanlı kısımları - atom bombasının atıldığı yerler - ikinci kısımdaymış.Sinemaseverler filmin çok iyi olduğundan çekim tekniklerinden falan bahsedip duruyorlar ama olmaz yavrum ya hiç mi hayatımızda Nolan filmi izlemedik hiç mi hayatımızda 3 saatlik film izlemedik hiç mi hayatımızda Biyografi filmi izlemedik gerçekten filme dayanamadım artık tamam geçişlerle falan film etkileyeci kılınmaya çalışılmış ama bir şekilde akmıyor gitmiyor film :(

Fizikçi Julius Robert Oppenheimer, İkinci Dünya Savaşı sırasında Manhattan Projesi'nin bilimsel lideri yapılmıştır. Fakat o ve eşi Kitty (Emily Blunt), bu kararın hem kendi hayatlarında hem de bütün dünyanın üzerinde bu kadar büyük bir etkiye sahip olacağını tahmin bile edemezdi.



1 yorum:

  1. barbie, oppenheimer, görevimiz tehlike, bu yazın yıldızları :)

    YanıtlaSil

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...