18 Temmuz 2023 Salı

Romantik Film : Aşk Taktikleri 2

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıra çok fazla bir şeyler izleyemiyorum nedense içimden pek gelmiyor kendimi yorgun hissediyorum hep ve genelde işten gelince direkt yatağa yatıp uyuyorum sanırım sıcaklardan :( Arada bu şekilde yeri yapımlar Netflix'e gelirse izliyorum.Daha önce ilk filmini izlediğim Aşk Taktikleri filminin ikincisi gelmiş ama o kadar boş ki size anlatamam :D Sırf baş roldeki karakteri çok güzel giydirdikleri için izledim diyebilirim hatta çoğu yerini atlaya atlaya falan izledim :D

Evliliğe inanmayan Aslı ile Kerem bu konuda hemfikir olduklarını fark edince iş inada biner. Aslı, Kerem’i evliliğe ikna etmek, Kerem ise onu evlilikten soğutmak için kolları sıvar.



1 yorum:

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...