19 Ocak 2024 Cuma

Türk Dizisi : Kübra

 Herkese merhabalar efenim,

Tam linç yiyecekken finali ile linci çeviren bir Netflix Türk dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Çağatay Ulusoy'un beklediğimiz dizilerinden biriydi,bu diziye benzer Netflix de Mesih diye bir dizi vardı biraz ondan esinlenilmiş gibi geldi bana derken aslında bir kitaptan uyarlama olduğunu gördüm.Bu tarz dini içerikli yapımlara genelde yer vermezdi Netflix o yüzden bir tıkta şaşırttı diyebiliriz.

Hayatının aşkı ile evlenmek için hayatını düzene sokmaya çalışan Gökhan'ın hayatı, bir gün parçası olduğu sanal arkadaşlık grubundan gelen bir mesajla alt üst olur. Kübra isimli bir hesaptan gelen mesajda, kimsenin bilmediği olaylar hakkında birtakım bilgiler yer almaktadır.



1 yorum:

  1. Ya ben bunu izlemekten korkuyorum biraz... Bir arkadaşım da anlatmıştı bana sonra beraber kelime-i şehadet getirdik:) Sonu nasıl ki acaba merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil

Komedi Filmi : Ölümlü Dünya 2

 Herkese merhabalar efenim, Hasta ve evde film vakti yaptığım bir hafta sonu geçiriyorum.Yarından itibaren iş yerinde de çok yoğun olacağım ...