18 Ekim 2024 Cuma

Müzikal Film : Joker 2

 Herkese merhabalar efenim,

Çıktığı gibi sinemasına gittim ama hayal kırıklığı ile ayrıldım.Aslında filmi zaten en baştan müzikal olarak tanıttılar neden müzikal diye hayal kırıklığına uğradım bilmiyorum.La la land de müzikaldi ama bence bi ruhu vardı ve bu beyazperdeden izleyiciye geçiyordu.Bu filmi Phoenix den maddi şeylerden dolayı zorla yaptığını duymuştum.İşin içine Gaga girince daha farklı bir havası olur sanmıştım ama çok fıss kalmış maalesef istediğim o hissiyatı alamadım.

Joker: İkili Delilik, akıl hastane kaldırılan Arthur Fleck namı diğer Joker'in hikayesini konu ediyor. Arthur Fleck , kendini en kötü suçluların kaldığı bir psikiyatri kurumu olan Arkham Asylum'da bulur. Arthur, burada Joker olarak işlediği suçlardan dolayı yargılanmayı beklemektedir.





1 yorum:

Kitap - Samsun Kitap Ağacı İle Ekim Ayı Kitabı Auschwitz Kütüphanecisi Antonio G. Iturbe

 Herkese merhabalar efenim,  Dün Kitap Ağacı kulübü ile toplandık nihayet uzun bir yaz molasından sonra.Aslında Eylül ayında da toplandılar ...