23 Temmuz 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Dizi-My Name Is Kim Sam Soon

Herkese tekrardan merhabalar efenim..Artık şu Kore dizilerini bitirmek istiyorum ama yok bitmiyor 2.post olarak filmlerden önce Kore dizilerini öne aldım vallahi postunu yap yap bitmiyor ne izlemişim be...Neyse 2005 yapımı (oldukça eski bir dizi olduğu için oyuncular bu kadar çirkin şimdi ki halleri daha tatlı Lee Dong Wook'un gençliğini görün bir de intihar sebebi) bir Kore dizisi ile karşınızdayım efenim...Favori Romantik Komedilerden biridir kendisi tabi benim favorim olacak kadar iyi değildi bence yani postunu tee bu zaman izlediğime göre üzerimde çok kalıcı bir etkisi olmamış tabi ki...Pastalı kekli her diziyi filmi seviyorum öncelikle bunu belirtmek istiyorum benim için tek artısı bu oldu o zaman Kim Sam Soon'u tanımadığım için pekte hoş gözükmemişti bu dizi de bana koca yanaklı bi kız işte demiştim ve Hyu Bin hakkında hiç bir hakkım yoktu tabi ve tabi onların gamzeleri hakkında ... Çokta yakışıklı biri değil ama sempatik yani idare eder bi Lee Dong Wook değil elbette hahay...

Konusu:Kim Sam Soon 30 yaşlarında bekar bir kızdır bir gece bir otel odasında başka bir kadınla sevgilisini basar ve ondan ayrılır bir hamur ustasıdır ve bir iş bulup hayatını işine adamaya karar verir fakat gittiği tüm görüşmelerde kapılar yüzüne kapanır Hyun Jin-heon un annesi çok zengin oteller zinciri olan bir kadındır ama oğlu ufak bir pastanenin işletmeciliğini yapmakta ısrarlıdır bir tesadüf eseri Hyun Jin-heon , Kim Sam Soon un yaptığı pastanın tadına bakar ve onu işe almaya karar verir Daha sonra annesinin evlenme ısrarlarına dayanamayan Hyun Jin-heon Kim Sam Soon a 50 milyon Won karşılığında sahte sevgili olmayı teklif edecektir ölen babasının borçlarını ödemek zorunda olan Sam Soon bu teklifi kabul eder ama Hyun Jin-heon dan 3 yaş daha büyük olmasına rağmen ona karşı içinde sevgi oluşmuştur 
Dizi kısaca bir pastahanede çalışan Kim Sam Soon ile Hyun Jin-heon karşılaşması sonucu aralarındaki sevgiyi işliyor.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...