19 Aralık 2014 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Beyonce - 7/11

Herkese merhabalar efenim...Dün maalesef geleneksel müzik günümüz olmasına rağmen benim malum Bilgisayar Final sınavı için hazırladığımız ''Sınav Stresi'' konulu kısa film çekimlerimiz vardı.Bu arada müjde ki bana Finallerden önce bu salı (daha çok ders çalışıcak olsamda) İzmir'e ailemin yanına gidiyorum.Anacuğumu babacuğumu kardeşcağızımı pek özledim ders çalışacak olsamda onlarla birlikte olayım vakit geçireyim birazcık zaten geri Balıkesir'e dönünce büyük bir sınav haftası dönemi beni bekliyor olucak sıkıntılı günler malum ... 

Neyse efenim dünün müzik postu bugünden olsun diyelim ve Beyonce'nin çok samimi e çok tatlıda bulduğum ayrıca danslarıylada her zaman ki gibi beni mest etmeye başardığı yeni klibi ve şarkısı olan 7/11 var bugün sizlerle herkese iyi eğlenceler ve iyi seyirler diliyorum ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...