30 Mayıs 2015 Cumartesi

Maydanoz Time : Film - Fanaa

Herkese güzel bir hafta sonundan merhabalar efenim.Günlerdir evde bildiğiniz pinekliyorum.Ya kitap okuyor ya da yazıyorum.Hava da bi felaket ki sormayın sanki yaza girmeyecez de Aralık ayına bir giriş yapacağız gibi.Ama bugün hava oldukça güzel gözüküyor,babamda evde belk nihayet dışarı çıkarız.Belki de kardeşimle sinemaya gideriz bilemiyorum.

Neyse bugünün film postunda  bir Aamir Khan filmi var.Aamir Khan filmi bu tabi ki de kötü olamaz!Senaryo,oyunculuklar her zaman ki gibi müthiş.Arada sahne geçişlerinde tabi ki de danslar var bu danslardan ben de hoşlanmasam da ''Aaa dram filminde bunlar niye oynuyor her fırsatta ya!'' deyip gıcık olup kapamıyorum elbette filmi.Lütfen sonuna kadar izleyiniz olmadı o dans bölümlerini atlayınız! Yalnız bu filmi biraz ketegoriye sokmakta zorlanıyorum açıkçası.Film romantik-komedi tarzından başlarken bir anda ajan,askeri,macera,aksiyon filmine dönüşürken bir anda dram filmine dönüyor.Garip ama izlenmesi gereken filmlerden biri bence...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : My Lovely Liar

Herkese merhabalar efenim, Bayramın son günündeyiz.Dün ve dünden önce ki geziyordum o yüzlerden buralarla ilgilenemedim.Bugün evde dinlenmec...