29 Mayıs 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Ariana Grande One Last Time

Herkese geleneksel müzik gününden merhabalar efenim.Öncelikle size bir  müjdemi vermek istiyorum ki çok uzun zamandır Watpadd ve evde bir sürü not defterlerine de hikayeler yazıyordum şimdi onları sanal ortama aktarmanın ve insanlara okutmanın zamana geldi diyerekten yazımı bilgisayara geçip ordan da publitory.com'a göndermiştim ve dün editörden bana olumlu bir yanıt gelince yazım ve imla hatalarımı düzeltip Dükkan'a kondu.1.20 Euro ile E-Kitap olarak satılmaya başlandı hikayemin adı ''Tek Hece Aşk''... Önizleme bölümünde hikayemin ilk 8 bölüm kadarını okuyabiliyorsunuz.Hikayenin devamı da gelicek şimdi onun üzerinde çalışıyorum.

Neyse bugünün müzik postuna gelecek olursak bu şarkısıyla ve söyleyiş tarzıyla benim gönlümü fethetti diyebilirim bakalım siz de benim kadar sevecek misiniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...