22 Mayıs 2015 Cuma

Maydanoz Time : Müzik - Lariss Dale Papi

Herkese Balıkesir'de ve üniversitede 1.yılımın son gününden merhabalar efenim.Bu yıl çok şey yaşadım,çok şey gördüm ve çok kişiyle tanıştım.Çok güldüm çok ağladım ve çok hayal kırıklığım kalp kırıklığım oldu ama bildim ki hep bunlar büyümenin tohumlarıydı.İyi kötü herhalde daha tam belli değil ama bütlere kalmadan 1.sınıfı bitirdim.Yarın annemler arabayla beni almaya gelecek 2.sınıfta orduevinde kalmak için başvuru yapıcaz sınıftan çok yakın bi arkadaşımla aynı oda da kalıcam bu yurtta burada bitti.

Asıl yaz tatili benim için işte şimdi başlıyor!Finaller bitti ödevler bitti! O zaman güzel bi şarkı ve kliple Hello Summer diyelim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...