14 Haziran 2015 Pazar

Maydanoz Time : Kişisel - Sebo'nun Günlüğü Mimi



1.En sevdiğiniz kelime

Gülümse !

2.Nefret ettiğiniz kelime?

Kibir

3.Ne sizi heyecanlandırır?

Küçük herhangi bir şey bile heyecanlandırabilir ben kişiliğim gereği heyecanlı biriyim zaten konuşmam bile öyledir hızlı ve heyecanlı :)

4.Heyecanınızı ne öldürür?

Heyecanlandığım şeye ulaşmam

5.En sevdiğiniz ses nedir?

Nesne sesi falan hiç sevmem yani eğer su sesi falan diye düşünürsek sevdiğim insanın sesi ve elbette Lana 'nın sesi.

6.Nefret ettiğiniz ses?

Trafik sesleri,kuru gürültü ve annemin sürekli nedensiz bağırması

7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

Doktorluk ya da mühendislik hiç bana göre değil

8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?

Sesim güzel olsun isterdim şarkı söylemek isterdim sahnede

9.Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

Hmm yine kendi kişiliğimde biri olurdum ama biraz daha cılız biraz daha kısa boylu ve elbette daha çok sarışın bi kız olmak isterdim

10. Nerede yaşamak isterdiniz?

Amerika'da ! Hayat onlara güzel :(

11. En önemli kusurunuz nedir?

Çok çabuk güveniyorum ve çok sabırsızım bi de anlık dengesizlik hallerim vardır.

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?

Tembel tenekenin tekiyim ama bu çok güzel :D

13. Kahramanınız kim?

Benim için çok çok değerli biri ;)

14. En çok kullandığınız küfür?

Hay ananı... der bırakım genelde açık küfür etmem,genelde ingilizce küfür ederim nedense :D

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?

Heyecanlı tatile gidiyoruz !

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

Sabırlı ol ve gülümse!

17. Mutluluk rüyanız nedir?

Eşim,çocuğum ve ben beraber tatile gitmişiz bundan güzel mutluluk rüyası mı var ?

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?

Sıkılmak ve yapacak bir şey bulamayıp boş boş oturmak

19. Nasıl ölmek isterdiniz?

Ecelimle yatağımda acı çekmeden torunlarımı da görmüş olsam fena olmaz

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın kapıda size ne söylemesini istersiniz?

Hoşgeldin :)

7 yorum:

  1. hehe çok komik yanıtların yaaa du gelcem sona yine okucam. noldu tatile gittiniz miii :)))

    YanıtlaSil
  2. yarın Bodrum yolcusuyuz inşallah :D

    YanıtlaSil
  3. iyi yolculuklar anlatırsın sonra ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler gelince mutlaka postunu yapıcam :)

    YanıtlaSil
  5. fırsatın olursa bi bak son yazımda sen de varsın kiiii :)

    YanıtlaSil
  6. Sebo bunu beğendi :) Cevaplarınızdan çok mutlu bir aileye sahip olduğunuzu anladım. Ne şanslısınız! ;) Cevapladığınız için ayrıca teşekkür ederim ;) Arigato Gozaimas :D

    YanıtlaSil
  7. hahah ben teşekkür ederim Mim yapmayı çok seviyorum :D

    YanıtlaSil

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...