26 Ocak 2016 Salı

Maydanoz Time : Kişisel - Yayınevleri Mimi


1- En sevdiğiniz yayınevi hangisi ? 

Kapak tasarımı olarak en çok Yabancı ve Go Kitapevi.Ama kitap çeşitliliği için ise Dex ve Pegasus.

2- Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı kısaca yorumlayın.

En son Yabancı'dan Kurucunun Kızı'nı okudum ve onuda kısaca hem videoda hemde post olarak yorumladım tekrar tekrar  yazmak için çok tembelim :)

3- Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitaptan bir söz yazın.

Ben Kurucunun Kızı ve benim görevim Başkanın Oğlunu öldürmek !

4- Yazarın başka okuduğunuz ve önerdiğiniz bir kitabı var mı ? Varsa, adı ne ?

Kitabın devamı olan Devrimin Kızı en yakın zamanda alıp okuyacağım bildiğim başka bir kitabı yok :)

5- Yayınevinden kitap çıkartsanız ve tutmazsa ne hissederdiniz ? 

Kader :) Benim için hatıra olmuş olur napalım :)

6- Bu yayınevinden almak istediğiniz bir iki kitap hangisi/hangileri ?

Sanırım bir çoğunu aldım ama daha gözümü diktiğim çok kitap var liste buraya sığmaz vallahi :)

İsim olarak mimlemiyorum isteyen yapsın beni mimleyen iremvekitaplar.blogspot.com.tr'ye teşekkürler.

Son olarak kanalımda kardeşimle birlikte yaptığımız Kore dizisi önerilerinin şöyle bir toplanmış hali var 2 video olarak.

Linkleri :

https://www.youtube.com/watch?v=-ZRlZ0544Sg

https://www.youtube.com/watch?v=QHF6QSTyDlo




1 yorum:

  1. Cevaplarınız için teşekkürler :) Gerçekten de en büyük yayınevleri bunlar galiba :))

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...