4 Ocak 2016 Pazartesi

Maydanoz Time : Kitap - 12 Yıllık Esaret Solomon Northup

Herkese merhablar millet !

Evet şu anda Balıkesir'den yazıyorum,finallerden önceki son hafta :/ Hem bol bol dinlenip hem de bol bol ders çalışmalı bir hafta olacağa benziyor.Bu haftayla birlikte 2 hafta daha dişimi sıkırsam sonrasında gelsin tatilll ...

Neyse efenim.Biz gelelim bugünün kitap postuna.Aslında 2014 yılında çıkmış olan ve benim de çok izlemek istediğim ama bir türlü fırsatını bulamadığım bir filmin kitabı.Film ile kitap çok benzediği için aslında kitabı okumaya çokta gerek yokmuş maalesef arkadaşlar.Ama bende huydur bir şeyin sanki ilk seferinde anlamıyormuş gibi önce kitabını okur sonrada üstüne cilası olsun diye filmini izlerim.Film ayrıca Oscar ödülleri de adlı 2014 yılında.

Gerçek bir hayat hikayesi olduğu için bir çok insanı derinden etkileyebilecek bir kitap ve film aslında.Ama ben okurken de izlerken de öyle çok fazla etkilenmedim.Oyunculuklar bana biraz yavanmış gibi geldi öncelikle ayrıca buna benzer çok fazla film çekilmişti daha önceden ve bende bşr çoğunu izlediğim için sanırım artık bu tip şeylere bağışıklık kazandığımdan mıdır nedir bilemiyorum.Ama her şeye rağmen beni ağlatan yine de bir çok sahne oldu ...

Özgür bir adamın ailesinden koparılıp kaçırılarak köle yapılmasını anlatıyor.Özgür bir zenci olduğunu kanıtlamaya gücü yetmeyince 12 yıllık bir esaret başlıyor.Ayrıca filmde bir de Brad Pitt süprizi var :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...