Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Kitap - 12 Yıllık Esaret Solomon Northup

Herkese merhablar millet !

Evet şu anda Balıkesir'den yazıyorum,finallerden önceki son hafta :/ Hem bol bol dinlenip hem de bol bol ders çalışmalı bir hafta olacağa benziyor.Bu haftayla birlikte 2 hafta daha dişimi sıkırsam sonrasında gelsin tatilll ...

Neyse efenim.Biz gelelim bugünün kitap postuna.Aslında 2014 yılında çıkmış olan ve benim de çok izlemek istediğim ama bir türlü fırsatını bulamadığım bir filmin kitabı.Film ile kitap çok benzediği için aslında kitabı okumaya çokta gerek yokmuş maalesef arkadaşlar.Ama bende huydur bir şeyin sanki ilk seferinde anlamıyormuş gibi önce kitabını okur sonrada üstüne cilası olsun diye filmini izlerim.Film ayrıca Oscar ödülleri de adlı 2014 yılında.

Gerçek bir hayat hikayesi olduğu için bir çok insanı derinden etkileyebilecek bir kitap ve film aslında.Ama ben okurken de izlerken de öyle çok fazla etkilenmedim.Oyunculuklar bana biraz yavanmış gibi geldi öncelikle ayrıca buna benzer çok fazla film çekilmişti daha önceden ve bende bşr çoğunu izlediğim için sanırım artık bu tip şeylere bağışıklık kazandığımdan mıdır nedir bilemiyorum.Ama her şeye rağmen beni ağlatan yine de bir çok sahne oldu ...

Özgür bir adamın ailesinden koparılıp kaçırılarak köle yapılmasını anlatıyor.Özgür bir zenci olduğunu kanıtlamaya gücü yetmeyince 12 yıllık bir esaret başlıyor.Ayrıca filmde bir de Brad Pitt süprizi var :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…