6 Ocak 2016 Çarşamba

Maydanoz Time : Kitap - Kinyas Ve Kayra Hakan Günday

Herkese yepyeni bir günden merhabalar efenim...

Bugünümü tümüyle ders çalışmaya ayırdığım için okula dahi gitmiyorum ve odamdan da çıkmıyorum.İki ders arası bi kaçamak yapıp blog yazayım bari dedim.Kitabı okurken bazı notlar almıştım bazıları spoiler bazıları da yorum niteliğinde ona göre !

Ağır bir din eleştirisi var kitabın bazı yerlerinde.Öyle bi anlatıyor ki bazı yerleri ben en imanlıyım diyen bile bi sorgu içine düşüyor.Özellikle Havva ve Adem teorisi okunmaya değer.

Kinyas Ve Kayra'nın gözünden anlatmada geçişlerde başlıyok yok bu yüzden karmaşık bi yapısı var kitabın.

Düşünceler kitabı daha çok olaylar oldukça absürd tabi ki karakterlerde öyle.

Hakan Günday'ın tüm kitaplarında karakterlerin başına gelmeyen hlt kalmıyor bu kitapta da her haltı yapan karakterler var.Tam tersi bir çizgide.

Nihilist bir felsefe ve anlayış ile yazılmış ayrıca asıl bu kitabından Oğuz Atay'ın Varoluşçu çizgisinden esinlenmeler belli oluyor.

Olay ve kurgu sevdiğim için benim için oldukça ağır giden bir kitap oldu açıkçası.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...