3 Aralık 2016 Cumartesi

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...

Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D

Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D

Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.

Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D

Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilcisi resmen :D Bu arada sarı tenli adamı sırf Çin tipine uysun diye bembeyaz yapmakta ayrı bi kafa olmuş ama öylede ayrı bi daş :D Ayrıca Çincede çok komik durmuş dublaj olduğu acayip belli oluyordu.Çin'e tranfer edilince ne kadar para kazandı bilemiyorum ama bence Kore'de kal annem sen , fighting Wookie :D

Son olarak aslında bu dizinin 2.sezonu ve ben 1.sezonunu izlemedim buna da sırf Wook var diye başladım bence 1.sezonu izlemeseniz bile bir şey kaybetmezsiniz eğer tekvando ya da spor dizilerinden hoşlanıyorsanız tam da size göre bi dizi , maalesef romantizim az bi seviyede :/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...