Ana içeriğe atla

Kore Dizi - High Society

Herkese merhabalar efenim !

Ay takıldım birine sana değil 2. adama ! Şu sıra Hwarang adlı diziyi izleyenleriniz varsa oradaki Kralı bilirsiniz hatta şu sıra yeni bir dizisi daha başladı bu sefer 2. adamlıktan kurtulup - bu dizide de 2. adam sayılır aslında 4 kişi başrolde diyebiliriz - başrol olduğu Strong Woman Do Bong Soon bu bahsettiğim 2 diziden daha sonradan ayrıntıyla bahsedeceğim ama burada asıl öenmli olan şu sıralar bütün oynadığı dizileri izlemeye çabaladığım ve yeni oppam ilan ettiğim Park Hyungsik aslında kendisi ZE:A diye bir KPOP grubunda yer alıyormuş ama maalesef daha önce duymadım ama şarkı söylerken kendisini dinledim cidden oldukça iyi bir sesi var :D 

Bu bahsedeceğim diziyi daha önce çok duymuştum ama nedende oyuncuları beğenmediğim için izlemeyi erteleyip durmuştum (!) hatta Türkiye' de de Yüksek Sosyete olarak uyarlandı ve benim hevesim daha da kaçtı.Neyse efenim eğer ülkemizdeki uyarlamasını izlediyseniz bunu izlemenize çokta gerek yok çünkü konu olarak birebirler sadece malum ülkemizde senaryoyu sakız gibi uzattıkları için dizinin konusu daha başka yerlere gitti.

Jang Yoon-Joo (Uee), bir chaebol (kore usulü aile şirketi) sahibinin genç kızıdır. Ailesinin son derece zengin olmasına rağmen, bir gıda marketinde part-time bir işte çalışmaya başlar. Bir chaebolun mirasçısı olduğunu saklar ve parası için değil kendisi olduğu için onu seven bir adam bulmaya çalışır.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)