Ana içeriğe atla

Maydanoz Time : Film - 3 Sayko Japon Filmi

Herkese merhabalar efenim ...

İzmir'den Balıkesir'e dönüş yağtım yoğun bir tempo ile çalışmaya kaldığım yerden devam 1 hafta sonra - tam da doğum günümde - vizelerim başlıyor :/ 

İzmir'deyken kardeşimle beraber yapmaktan hoşlandığımız şey çekirdeklerimizi alıp sayko Japon filmleri izlemek :D Zaten ikimizde Asyalılara bayılıyoruz ben daha çok Kore severken kardeşim ağırlıklı olarak Japon seviyor.Japonlar cidden hayatımda gördüğüm en garip millet bir şeyin cılkını çıkarmadan rahat edemiyorlar maalesef :D Ayrıca adamlarda hayranları ve adeta müptelası olduğum bi zeka var.Bunları filmlerinden,dizilerinden ve animelerinden görmeniz oldukça mümkün.Hele de Testere misali Sayko zeka ve kan,şiddet insanların birbirine düştüğü filmler :D Evet bu size biraz garip gelebilir ama ciddi ciddi bu tarz filmlerden acayip hoşlanıyor kardeşim tabi beni de sürüklüyor ben bazı kesme biçme sahnelerine çok fazla bakamasam da o olayların akışını zevkle izliyorum açıkçası özelliklede 1 odada ve insanların hayatları üzerinde dönen oyunların olduğu filmler ... Açlık Oyunları bu tarzın Hollywood'a uyarlanmış hali tabi Testere'de öyle eğer sizde bizler gibi insanların kendi hayatları uğruna neler yapabileceğini izlemekten zevk alıyorsanız bu 3 film tam da size göre !

Bu tarz filmlerde kurgunun zekice yapılması,senaryonun ve çekimlerin karmaşası beyninizi mıncıklayacak,çoğu zaman bir çok sahneye şaşırıp kalacaksınız !

1-Puzzle

Lise öğrencisi Azusa okulunun çatısından aşağı atlayıp intihar etmeye çalışır fakat hayatta kalır. Bir ay sonra, okul tuhaf maskeli bir grup tarafından ele geçirilir. Okulun baş müdürü ve bir kaç erkek öğrenci kayıp olur. Hamile bir öğretmende maskeli grup tarafından alıkonulur. Azusa daha sonra sınıf arkadaşı Shigeo tarafından kendisine verilen bir zarfın içinde bir bulmacanın parçalarını bulur. Bulmaca parçaları maskeli grubun, kayıp olan müdür ve öğrencilerle ilgili bir anahtar durumundadır. Azusa sınıf arkadaşı Shigeo'nun peşinden gider fakat hayal dahi edemeyeceği birşeyle karşılaşır.



2-Audition

Aoyama, 7 yıl önce karısını kaybetmiş ve o günden beri bir kadınla flört etmemiştir. Onun kederli yaşantısına bir kadının girmesi gerektiğine inanan tv yapımcısı arkadaşı, ilginç bir plan yapar. TV şovunun içinde bir bölüm yaparak, sözde oyuncu seçmeleri yapacak ve bu sayede Aoyama'ya uygun bir eş bulacaklardır.

Başarısız ve komik pek çok aday sonrasında, Asami adlı çok çekici bir kadın çıkar karşılarına. Onun ideal eşi olacağına inanan Aoyama, kısa zamanda kadının geçmişi hakkında garip şeyler öğrenir. 


3-DeathTube

Bir adam, gerçek zamanlı işlenen cinayetlerin yayınlandığı bir site olan "Death Tube" adlı internet sitesinin bağımlısı olur. Başlangıçta yayınlananların gerçek olduğuna inanmaz. Ta ki bir gün kendisi de sitede yer alıncaya kadar... Ölüm oyunu başlamak üzeredir. 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…