27 Nisan 2017 Perşembe

Maydanoz Time : Film - The Lobster

Heyy heyy selam ben geldim !

Evet bu saatte geldim çünkü resmen blog yazmaya zaman bulamaz oldum :/  Burada zaman öyle çabuk geçiyor ki ...

İzmir den beri postlar birikti resmen her gün yazamayınca da böyle oluyor tabi.Neyse efenim bugünün film postunda distopik bir film var.Distopya seyretmeyeli oldukça uzun zaman olmuştu.Bu zamana kadar izlediğim en ilginç distopyaydı diyebilirim kesinlikle bu film için.Eğer senaryosu ve dünyası farklı bir film arıyorsanız bu tam da size göre :D Kurgusu kafanızı karıştırıcak, karakterler ve olayın işlenişi kesinlikle sizi hayretlere sürekleyecek :D En azından ben izlerken baya bi eğlenmiştim hayal gücünün cidden bir sınırı yok :D Filmin sonu biraz kopuk ve soru işaretleri ile bitse de baştan sonuna kadar kendini içine çeken ve sürükleyen değişik bir yapıt olmuş tavsiyemdir :)

Çok da uzak olmayan bir gelecekten enteresan bir distopya öyküsü anlatıyor bize The Lobster. Yalnız kalmış, ilişkisi olmaya insanların tutuklandığı, alternatif bir gelecekte geçen öyküde, bekar kişiler korkunç bir otele yerleştirildikten kırk beş gün sonra, kendileriyle eşleşen kişiyle ilişkiye başlamak mecburiyetinde kalıyorlar. Eğer ki ilişkilerinde başarıyı yakalayamazlarsa, ölümün kol gezdiği bir ormana sürgüne gönderiliyorlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...