5 Kasım 2017 Pazar

Kitap - Cadı Avcısı Virginia Boecker

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün pazartesi yeni bir hafta başlıyor efenim.Sınavlarım tam da ayın 8 'inde bitiyor bittiği gibi bende küçük bir kaçamak yapmak için 3-4 günlüğüne İzmir'e ailemin yanına gidicem.

31 Ekim'de kutlanan eski Pagan kültürüne dayalı olan genelde Batı ülkelerinde kutlanan bir bayram olan Cadılar Bayramı vardı.Tabi kostümlü partilere katılmak yerine ben daha çok temaya uygun kitap okuyarak kutladım ki bizim kendi bayramımız olmadığı düşünülürse bence yapılacak en güzel şey de bu :D

Cadı Avcısı oldukça sevilen ve konuşulan bir kitap oldu.Bende nihayet fırsat bulup alıp okudum ve ben de acayip sevdim 1.5 günde falan okuyup bitirdim hemen.Witcher oyunu zamanında geçen böyle Harry Potter - Yüzüklerin Efendisi tadında olan bir kitaptı.Başrolün elbette kız olması beni kitaba daha da bağladı bu tür fantastik kitaplarda hep başrolü erkek gördüğümüzden tam bir özdeşim sağlayamıyorum o yüzden biraz hevesim kursağımda kalıyordu ama bu kitapla birazcık olsun doydum diyebilirim :)

Cadıları avlayan bir avcıyken cadı olmakla suçlanan ve güvendiği insanların aslında hiçte güvenilmemesi gereken kişiler olduğunu anlayan ve görüşlerini,inançlarını tam tersine çevirip intikam uğruna savaşmaya başlayan bir kızın hikayesi ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...