16 Kasım 2017 Perşembe

Kitap - Yeni Hayat Orhan Pamuk

Herkese merhabalar efenim ...

Güya önyargılarımı bir kenara bırakıp Pamuk okumaya bir yerden başlayayım dedim sanırım ya çok yanlış yerden başladım ya da ön yargılarımda oldukça haklıydım.Evet 250 sayfalık kitabı 120 sayfa kadar okuduktan sonra yarım bıraktım çünkü daha fazla resmen gitmiyor bu bünyeye de eziyet etmenin anlamı yok sonuçta.

O kadar süslü ve ağır bir dille yazılmış ki kitap ılık ılık lirizim rüzgarları esiyor resmen okurken ! Yok anam yok ben Anadolu çocuğuyum böyle tarzlara hiç gelemem bana sade bir dille anlatacak anlayacağım ve olaylar akıp gidecek.Bu kitapta ne bir olay oluyor ne bir durum yaşanıyor ne konuyu anladım ne nereye gideceğini kestirebildim sussam olmuyor konuşmazsam hiç olmaz ! En iyisi ne ben yorulayım sen ne yorul sen yoluna Pamuk ben yoluma ! Belki bir gün yine aklıma eser başka bir kitapta görüşürüz ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : Set It Up

 Herkese merhabalar efenim, Dünde dediğim gibi hafta sonu tatilimde izlediğim filmlerden biri de Türkçe adıyla Patronlara Tuzak olarak Netfl...