28 Mayıs 2018 Pazartesi

İnternet Dizi - Dip

Herkese merhabalar efenim ...

PuhuTv ile birlikte ilk dizi Fi serisi olmak üzere nihayet Türk dizi dünyası kaliteli,senaryo,oyunculuklar ve izleyici kitlesi yapmaya başladı.Bunlardan bir ikincisi Şahsiyet dizisi (bitince ondan da bahsedicez) üçüncüsü de Dip dizisi oldu.Dip toplamda 8 bölüm sürdü daha çok Mini dizi kıvamında oldu bizim için.Baştan bu şekilde mi anlaşıldı yoksa tutulmadı mı ondan kısa kestiler pek bilemiyorum ama apar topar final yaptılar aynı Fi'de olduğu gibi.Gerçekten güzel,gizemli giderken dizi bir anda finalde olayları sonuca bağlayıp hatta son sahnesini de oldukça ucu açık bırakarak bitirdi.(Spoiler olmasın diye tutuyorum kendimi :D ) Bu tarz dizilerin ben devamını bekliyorum çünkü gerçekten konusu bakımında çok orijinal ve güzel bir diziydi.Memleket meseleleri,şimdiki Türkiye'nin gizli iç işleri,savunması falan her şey vardı dizide.

Ayrıca baş roldeki adamın oynadığı karakterde polis ekibiyle birlikte çalışan bir psikiyatristti ve kendisi intihar eden kişileri olay yerinde psikolojik olarak vazgeçirmeye çalışıyordu keşke gerçekten böyle bir birim olsa.Polis merkezlerinin uzman kişilerle çalıştığını az çok biliyorum ama öyle çok bir şey duymadım maalesef araştırılması gereken bir konu benim için ki çok gerekli de suçu ya da intihar psikolojisi çok farklı bir durum.Sadece kendi mesleğim gereği psikolojik danışmanların çocuk suçlular için ve mahkemelerde,ıslah evlerinde pedagog unvanıyla çalışabildiklerini biliyorum.Neyse efenim bir dizi de psikolojik unsurlar varsa o dizi genelde iyi oluyor demek istediğim buydu aslında :D




Instagram media by puhutv - "Atlayacak adam aşağı bakmaz." Dip, bu Cuma puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında @tmcfilm @dipdizisi

"Atlayacak adam aşağı bakmaz"

Instagram media by puhutv - “Kimsenin ölmek istemediği günlerde benim ölesim geliyor." Dip Dizisi 30 Mart'ta puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında @tmcfilm @dipdizisi

“Kimsenin ölmek istemediği günlerde benim ölesim geliyor."

Instagram media by puhutv - “Kafanda kapan kuruyorsun, gidip o kapana kendin kısılıyorsun." Dip Dizisi 30 Mart'ta puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında @tmcfilm @dipdizisi

“Kafanda kapan kuruyorsun, gidip o kapana kendin kısılıyorsun."

Instagram media by puhutv - “Bir çukur oluyor bir anda. Çıkamıyorum.” Dip, yarın puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında #Can @cangox @tmcfilm @dipdizisi

“Bir çukur oluyor bir anda. Çıkamıyorum.”

Instagram media by puhutv - “Ya kendini ya beni öldürüyor.” Dip, yarın puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında #Eda @gozdeturkpence @tmcfilm @dipdizisi

“Ya kendini ya beni öldürüyor.”

Instagram media by puhutv - “Hadi bakalım başlayın.” Dip, yarın puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında #Orhan @feridun_duzagac @tmcfilm @dipdizisi

“Hadi bakalım başlayın.”

Instagram media by puhutv - “Çıkarma şu kulaklığı…” Dip, bu Cuma puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında #Aylin @tugce.altug @tmcfilm @dipdizisi

“Çıkarma şu kulaklığı…”

Instagram media by puhutv - “Ölenler ölürler ama.” Dip, bu Cuma puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında #Uygar @kopergun @tmcfilm @dipdizisi

“Ölenler ölürler ama.”

Instagram media by puhutv - “Böyle kafana göre risk alamazsın.” Dip, bu Cuma puhutv'de başlıyor! #dipdizisi #puhutv #çokyakında #Şengül @kayalar @tmcfilm @dipdizisi

“Böyle kafana göre risk alamazsın.”





2 yorum:

  1. Yaaa iki dakika önce şu sonunu seyredeyim de yazısını yazaym demiştim. Kalp kalbe karşı mı denir buna :D

    YanıtlaSil

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...