10 Kasım 2018 Cumartesi

Korku Filmi : The Nun

Herkese merhabalar efenim ...

Çıktığından beri çok merak ettiğim bir filmdi nihayet izleme fırsatını buldum ama bence fragmanına ve benim yüksek beklentilerime göre tam bir hayal kırıklığı oldu film.Aslında Korku Seansı filmini de aynı beklentiyle izlemiştim çünkü arkadaşlarım çok korkunç olduğundan falan bahsetmişlerdir ama ben gram korkmadım hatta yer yer sıkıldığım zamanlarda oldu.Eğer Korku Seansı filmini izlediyseniz bu filmi izlemeniz mantıklı olacaktır çünkü o filmin ilk olaylarını anlatan ana bir yapım olmuş. Bonnie Aarons bence IT filminde ki gibi tam bir korku tiplemesi harikası kadın.Kadının gerçek hali bile bence çok korkunç :D

Romanya'daki bir manastırda yaşayan genç bir rahibenin intihar etmesi, sorunlu geçmişinin etkisinden kurtulamayan bir rahip ile nihai yeminini etmenin eşiğindeki bir çırak Vatikan tarafından bölgeye gönderilir. İkilinin amacı olayı araştırmaktır. Ancak birlikte, manastırın korkunç sırrını keşfederler. Hayatlarının yanı sıra inançlarını ve ruhlarını da tehlikeye atan ikili, şeytani rahibe biçiminde boy gösteren kötü niyetli Valak ile karşı karşıya kalır. Manastır, yaşam ve lanet arasında korkunç bir savaş alanı haline gelecektir.

Thumb vhrzqs1u3zh79eikkfyvnko6mcn

Ä°lgili resim

2 yorum:

  1. Bazı sahnelerde izleyenin zıplayacağı kesin.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Malatya Rent a Car Olarak takip ediyorum blogunuzu gerçekten harika paylaşımlar yapıyorsunuz.

    Beşkonaklar Malatya Oto Kiralama ve Malatya Havalimanı Araç Kiralama Hizmetleri.



    Ayırıca hizmet verdiğimiz Malatya Web Tasarım firması olarakta sitenizi ziyaret ettik gayet başarılı paylaşımlar yapıyorsunuz elinize sağlık.

    Malatya Malatya Web ve Malatya Google Seo Hizmetleri

    Bu yorumu bırakıp sizi terk etmiyoruz sürekli sayfanızı ziyaret edeceğiz sitenizi "Yer İmlerine" ekliyorum.

    Hoşça kalın, iyi bloglamalar.

    YanıtlaSil

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...