25 Kasım 2018 Pazar

Gerilim Filmi : The Mist

Herkese merhabalar efenim ...

Sizce de Stephen King harika bir yazar değil mi ? Bir de işin içine Yeşil Yol ve Esaretin Bedeli gibi efsane filmlerin yönetmeni  Frank Darabont girince tüyler ürpertici bir baş yapıtı yıllar sonra bir kez daha izledim.Ben ilk çıktığı zaman yani 2007 yılında izlemiştim bu filmi o zamanlar daha çocuk olduğum için çok fazla anlayamamış hatta yaratık filmi olduğunu düşünüp hem iğrenmiş hem de korkmuştum.Bazı sahnelerini izledikçe hatırlar oldum.İnsan psikolojisini yansıtan ve şu meşhur "toplanmalı filmlerin" atalarında olan Türkçe adıyla Öldüren Sis filmi The Mist kesinlikle izlenmeyi hak ediyor bu yüzden sizlere sunmak ve arşivime de eklemek istedim :) Sonu süprizli biten filmlere de ayrı bir hayranlığım var final sahnesinde ağzımı açık bırakan,ağlatan ve tüylerimi ürperten bir film oldu :)

Kasabaya sanki başka bir dünyadan gelmiş izlenimi veren tuhaf bir sis tabakasının çökmesi üzerine korku ve panik içinde süpermarkete sığınan kasaba halkı arasında David Drayton ve küçük oğlu Billy de vardır.Koyu ve kalın sis tabakasının içinde esrarengiz bazı yaratıkların pusuya yatmışçasına gizlendiğini ilk fark eden David olmuştur. Bu dünyaya ait olmayan öldürücü, korkutucu yaratıklardır bunlar… Kurtuluş ise marketteki herkesin hep birlikte hareket etmesine bağlıdır. Ancak insan doğası hesaba katılınca hep birlikte hareket edebilmeleri mümkün müdür?Markete sığınan kasaba halkının korkuya kapılarak paniklemesi üzerine mantık devre dışı kalırken David kendisini en çok neyin korkuttuğunu merak etmeye başlamıştır: Sisin içinde pusuya yatmış canavarlar mı, yoksa marketin içindeki, daha düne kadar arkadaşı, komşusu bildiği insanların sergilediği tutarsız davranışlar mı?


Thumb uyvheubf8itaocup4og9gxxomih

1 yorum:

  1. filmi de güzel dizisi de ama kitabı bambaşkadır King'in kitapları bir başkadır zaten benim için..

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...