Ana içeriğe atla

Amerika Dizisi : You

Herkese 2019 yılının ilk gününden merhabalar efenim ...

Şu sıra işimde de,hayatımda da oldukça mutluyum.Tek içimi ve canıma sıkan şey sanırım ALES ve YDS ye çalışmak oldu.İş yerinde çok sıkıntı yaşadım zamanında ve ordan kurtulup yeni bir hayata başlama isteğimi bana bu kararı aldırdı  apar topar pek bilemiyorum ama sınavlara hazırlanmaya başladığımdan beri ne kendime ne de aileme zaman ayırabildiğimi farkettim.İşten gelip ders çalışıp uyuyorum hep bu bütünde gidiyordu bir süre hayatım öyle bunaldım ve sıkıldım ki bu durumdan Netflix de iyiden iyiye sarınca saldım dersleri falan ama bugün yeni yıl tatili olduğu için sıkıca çalışıp o günleri tamamlayacağım.

Neyse kendi dertlerimi bir kenara bırakacak olursak , bir gece de uyumayıp saat 2 ye kadar 1 sezonunu izleyip bitirdiğim YOU dizisinden bahsetmek istiyorum sizlere.Baş roller de
 Gossip Girl dizisi ile tanıdığımız Penn Badgley ve Once Upon a Time dizisinden Prenses Anna olarak tanıdığımız Elizabeth Lail, Pretty Little Liars dizisinden Emily karakteri ile tanıdığımız Shay Mitchell yer alıyor.

Konusu tam olarak olmasa da bizim Fİ dizisini anımsatıyor aslında.Saplantılı bir aşk ve aşktan doğan cinayetler.Joe Goldberg isimli karekterimiz saplantılı aşkı ile Can Manay karakterine biraz benzese de onun çok daha ezik,New Yorklu ve iyi hali diyebiliriz.Can Manay hem daha güçlü bir karakterdi hem de daha kötüydü aşağılık kompleksi aşkının daha üstündeydi aslında..Joe Goldberg'ün tek derdi aslında sadece sevilmek çünkü kendi içinde kötü bir adam değil.Sevdiği kadını üzen herkesi öldürmesi onu elbette iyi biri yapmıyor ama bu aşağılık kompleksinden değil de aşırı sevilme isteğinden geliyor karşısında ki insana özgür irade bırakmıyor.Sevdiği kız olarak karşımıza çıkan Beck karakteri ise kendisinin de dizi boyunca itiraf ettiği gibi tam şırfıntı aslında.Dizi boyunca kıza acayip sinir oldum çünkü asıl aşağılık kompleksine giren kızın kendisiydi mutlu olmayı bir türlü kendine yakıştıramıyordu hem kendisine hem de çevresindeki insanlara zarar veriyordu.Tabi bununda bir arka planı var çünkü kızın çocukluğundan bu yana ailesel travmaları var ve dizi de bu duruma çokça yer veriliyor.

Dizinin 1.sezonu 1 gece de uyumadan bitirilecek kadar heyecanlı 2.sezona onay verilmiş daha önce başka bir kanalda yayınlanmış ama pek reyting alamamış kanalda Netflix'e satmış bence çok doğru bir seçim olmuş gibi Netflix izleyicisi tarafından oldukça beğenildi dizi.1.sezonu öyle bir bitirdiler ki 2.sezonda ne olacağını açıkçası çok fazla merak edemiyorum çünkü yaşanabilecek her şey 10 bölümde yaşanıp bitti zaten ben tatmin olmuş bir şekilde bitirdim diziyi 2.sezona şöyle bir bakarım sararsa izlerim :)

you netflix ile ilgili görsel sonucu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)