31 Aralık 2018 Pazartesi

Amerika Dizisi : You

Herkese 2019 yılının ilk gününden merhabalar efenim ...

Şu sıra işimde de,hayatımda da oldukça mutluyum.Tek içimi ve canıma sıkan şey sanırım ALES ve YDS ye çalışmak oldu.İş yerinde çok sıkıntı yaşadım zamanında ve ordan kurtulup yeni bir hayata başlama isteğimi bana bu kararı aldırdı  apar topar pek bilemiyorum ama sınavlara hazırlanmaya başladığımdan beri ne kendime ne de aileme zaman ayırabildiğimi farkettim.İşten gelip ders çalışıp uyuyorum hep bu bütünde gidiyordu bir süre hayatım öyle bunaldım ve sıkıldım ki bu durumdan Netflix de iyiden iyiye sarınca saldım dersleri falan ama bugün yeni yıl tatili olduğu için sıkıca çalışıp o günleri tamamlayacağım.

Neyse kendi dertlerimi bir kenara bırakacak olursak , bir gece de uyumayıp saat 2 ye kadar 1 sezonunu izleyip bitirdiğim YOU dizisinden bahsetmek istiyorum sizlere.Baş roller de
 Gossip Girl dizisi ile tanıdığımız Penn Badgley ve Once Upon a Time dizisinden Prenses Anna olarak tanıdığımız Elizabeth Lail, Pretty Little Liars dizisinden Emily karakteri ile tanıdığımız Shay Mitchell yer alıyor.

Konusu tam olarak olmasa da bizim Fİ dizisini anımsatıyor aslında.Saplantılı bir aşk ve aşktan doğan cinayetler.Joe Goldberg isimli karekterimiz saplantılı aşkı ile Can Manay karakterine biraz benzese de onun çok daha ezik,New Yorklu ve iyi hali diyebiliriz.Can Manay hem daha güçlü bir karakterdi hem de daha kötüydü aşağılık kompleksi aşkının daha üstündeydi aslında..Joe Goldberg'ün tek derdi aslında sadece sevilmek çünkü kendi içinde kötü bir adam değil.Sevdiği kadını üzen herkesi öldürmesi onu elbette iyi biri yapmıyor ama bu aşağılık kompleksinden değil de aşırı sevilme isteğinden geliyor karşısında ki insana özgür irade bırakmıyor.Sevdiği kız olarak karşımıza çıkan Beck karakteri ise kendisinin de dizi boyunca itiraf ettiği gibi tam şırfıntı aslında.Dizi boyunca kıza acayip sinir oldum çünkü asıl aşağılık kompleksine giren kızın kendisiydi mutlu olmayı bir türlü kendine yakıştıramıyordu hem kendisine hem de çevresindeki insanlara zarar veriyordu.Tabi bununda bir arka planı var çünkü kızın çocukluğundan bu yana ailesel travmaları var ve dizi de bu duruma çokça yer veriliyor.

Dizinin 1.sezonu 1 gece de uyumadan bitirilecek kadar heyecanlı 2.sezona onay verilmiş daha önce başka bir kanalda yayınlanmış ama pek reyting alamamış kanalda Netflix'e satmış bence çok doğru bir seçim olmuş gibi Netflix izleyicisi tarafından oldukça beğenildi dizi.1.sezonu öyle bir bitirdiler ki 2.sezonda ne olacağını açıkçası çok fazla merak edemiyorum çünkü yaşanabilecek her şey 10 bölümde yaşanıp bitti zaten ben tatmin olmuş bir şekilde bitirdim diziyi 2.sezona şöyle bir bakarım sararsa izlerim :)

you netflix ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...