Ana içeriğe atla

Fantastik Film : Fantastic Beats:The Crime Of Grindelwald

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün 21 Aralık yani resmi olarak Kışın İlk Günü ! Eh hem de benim izin günüm olduğu için bugünü kışa yakışan bir filmle Fantastik Canavarlar serisinin devam filmi olan Grildelwald'ın Suçları ile kutlamaya karar verdim.Resmen birazcık ALES çalıştıktan sonra yatağımdan hiç çıkmadım ve maalesef hiçte pişmanlık duymuyorum çünkü benim için çok yoğun geçen bir haftaydı geçen izin günümde pasaport çıkarmak için ordan oraya sürüklenmekle geçtiği için bütün gün evde olmanın tadını çıkardım ve yine 1 haftalık enerji topladım.

Sinemaya geldiği zamandan beri izlemek istediğim bir filmi -diğer filmini sinemaya geldiği gibi gitmiştim - ama hem zaman bulamadım hem de benimle bu tarz fantastik filmleri izlemeye gelecek bir yoldaş bulamadım - hayır kardeşim bu tarz fantastik filmleri benim kadar sevmiyor -. İlk filmine göre bence daha vasat hatta hayal kırıklığı yaratan bir film olmuş çünkü birden fazla insanın hikayesini anlatmaya ve çok ünlü oyuncular yer aldığı için - Johnyy Depp,Jude Law,Ezra Miller,Zoe Kravitz ve elbette  Eddie Redmayne - hiçbirine haksızlık etmek istemediklerinden bölük pörçük hikayeler izledik ama bütün resme bakıldığı zamanda havada uçuşan büyülerden başka bir şey izleyemedik hele de kafa da bir çok soru işareti bıraktı.Harry Potter serisi kitaptan uyarlanma bir seri olduğu için kitabı okuduğumuz zaman ayrı bir karakter analizi yapıp bunların üzerinden yorum yapabiliyorduk ama Fantastik Canavarlar serisi direk J.K Rowling'in senaristliğini yaptığı yapımlar oldu.Bence yazarlık ve senaristlik farklı alanlar o yüzden bu serinin önce kitapları yazılıp daha sonra beyaz perdeye aktarılabilirdi.Filmin tek sevdiğim noktası sanırım oyuncular oldu çünkü Johnny Depp ve Jude Law bence Harry Potter dünyasına fazlasıyla yakışan benim kafamda ki 2 isimdi.Eddie Redmayne zaten başlı başına şahane olmuştu filmde.Onun karakteristik tipi ve oyunculuğu harika bir tat kattı seriye.

IMDB: 6.9

Tür: Aile, Macera, Fantastik,

Yapım: 2018

Yönetmen: David Yates

Oyuncular: Claudia Kim , Callum Turner , Zoë Kravitz , Johnny Depp , Ezra Miller , Jude Law , Dan Fogler , Alison Sudol , Katherine Waterston , Eddie Redmayne ,

1927 yılında, Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? filmindeki olayların üzerinden birkaç ay geçmişken Gellert Grindelwald hapisten kaçar ve büyücüleri büyü yeteneği olmayan her şeyin üstüne çıkarmak için yandaş toplamaya başlar. Onu durdurabilecek tek kişi, bir zamanlar en yakın arkadaşı olarak gördüğü büyücü Albus Dumbledore'dur. Ancak Dumbledore'un, daha önce Grindelwald'a engel olan eski öğrencisi Newt Scamander'dan yardım alması gerekecektir. Bu macera Newt ile Amerikalı dostları Tina, Queenie ve Jacob'ı yeniden bir araya getirir fakat Newt'un görevi, giderek tehlikeli ve bölünmüş bir hâl alan büyücülük dünyasında yeni tehlikelerle karşılaşacak olan dostlarının bağlılıklarını test edecektir.

Thumb 1gewrrxmrson5dyymk7sztc9tim

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…