11 Aralık 2018 Salı

Romantik Komedi Filmi : Biz Size Döneriz

Herkese merhabalar efenim ...

Yılbaşı filmlerinden devam ederken bu hem yerli hem de yaz filminin ne işi var diyeceksiniz biliyorum :) Uzun zamandır merak ettiğim bir filmdi çünkü içinde Çağlar Ertuğrul var :) Evet ben küçük bir fan kızım :D Durum böyle olunca yazın sırf Çağlar Ertuğrul için Fazilet Hanım ve Kızları dizisini bitirmiştim.Kendisinin 21 Aralıkta yeni bir filmi daha geliyor sinemaya gidip izlemeye vaktim olur mu bilmiyorum ama illa ki bir gün izlerim.Filme gelicek olursak kadro genç kadro konusu da aslında güzel ama bence tırt bir film olmuş.Belgesel tarzı " mezuniyet sonrası iş bulma sendromunu" farklı bir yoldan anlatmak istemişler ama pek olmamış bence.

Biz Size Döneriz ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...