Ana içeriğe atla

Romantik Komedi Filmi : Love Actually

Herkese merhabalar efenim ...

Genel de her Christmas döneminde yerli ve yabancı bloggerların izlediği bir film ile karşınızdayım.Yıllardır bu filmi görüyor ama bir türlü izlemeye fırsat bulamıyordum tam da böyle bir seri yapmışken izlemenin sırası olduğunu gördüm.Kadro şahane Romantik Komedi dalında hangi oyuncuyu ararsan bu filmde konu da kendince güzel ama bilmiyorum bi tat bir şeyler eksik sanki filmde farklı karakterlerin hikayesi olduğu için midir nedir bilemiyorum ama tam ısınamadım ben filme ve beni biraz hayal kırıklığına uğrattı sanırım çok gördüğüm ve çok da popüler olduğu için gözümde yine fazla büyüttüm :/

Yılbaşı arefesinde Londra'da geçen on ayrı aşk hikayesini konu alan film, farklı karakterlere sahip kahramanlarımızın başından geçen aşk maceralarını ve onların yaşama bakışlarını da gösteriyor. Farklı karakterlerin bir şekilde birbirleriyle de bağlantılarının olması konuyu daha ilginç hale getiriyor. Kırılan kalpler, gerçekleşmeyen beklentiler, kahkahalar, şansını zorlayanlar, büyük hasar alanlar, riske girenler... Kısaca bu filmde aşka dair her şeyi bulmak mümkün...

Hugh Grant yeni seçilmiş İngiltere başkanı rolünde ofisteki ilk gününde kadrosunda çalışan görevli genç kıza aşık olur.
Yazar rolünde izlediğimiz Colin Firth kendisini aldatan karısını yeni terk etmiş, kırılan kalbini onarmaya çalışırken İngilizce bile bilmeyen güzel bir İtalyan kıza (Lucia Moniz) tutuluyor. 
Mutlu bir evliliği olan bir kadını canlandıran Emma Thampson ise sürekli kocasının kendisini terk edeceğinden şüphelenmektedir. 
Dul bir baba rolünü başarıyla canlandıran Liam Neeson ise oğluyla iletişim kurmaya çalışmaktadır. 
Mark rolündeki Andrew Lincoln ise gizlice en iyi arkadaşının karısına olan aşkını yaşamaktadır

AÅŸk Her Yerde - Love Actually 720p izle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…