8 Mart 2019 Cuma

Distopik Film : Alita : Battle Angel

Herkese merhabalar efenim ...

Avatar filmi için 16 yıl ertelenmiş bir film var bugün film postumuzda.Anime severler,absürd dövüş sahneleri izlemeyi severler,Bilim-Kurgu,Distopya tarzında film izlemeyi severler bu filmi benim gibi uzun zamandır bekliyordur eminim ki :) İzlemek şimdiye kısmet oldu tabi gönül isterde ki sinemada izleyelim özellikle de bu tarz aksiyonlu yapımları sinemada izlemesi ayrı keyifli oluyor.Ben filmi genel olarak çok sevdim ama bazı sahneleri sırf anime izliyormuş gibiydim (spoiler vermemek için kendimi çok zor tutuyorum). Sanırım bu eski bir mangaymış ve içindeki klişe sahnelerin nedenininde bundan olduğunu sanıyorum :)

Vizyon tarihi 15 Şubat 2019 (2s 2dk)
Yönetmen Robert Rodriguez
Oyuncular: Rosa Salazar, Christoph Waltz, Jennifer Connelly
Ülke ABD, Arjantin, Kanada

Alita (Rosa Salazar), kim olduğunu veya nereden geldiğini bilmediği bir halde, tanımadığı bir gelecekte uyanır. Şefkatli bir doktor olan Ido (Christoph Waltz) onu yanına alır ve cyborg görüntüsünün altında olağanüstü bir geçmişe sahip genç bir kadının kalbi ve ruhu olduğunu fark eder. Alita, yeni hayatına alışmaya çalışırken, Doktor Ido da onu gizemli geçmişinden korumaya çalışır. Yeni arkadaşı Hugo (Keean Johnson) ise Alita’nın geçmişini hatırlaması için, anılarını tetiklemesine yardımcı olmak ister. Bu sırada şehri yöneten tehlikeli ve yozlaşmış güçler Alita’nın peşine düşer. Eşi benzeri görülmemiş dövüş yeteneklerine sahip olduğunu fark eden Alita, geçmişine dair bir ipucu elde eder. Tehlikeli insanlarla karşı karşıya olan Alita, arkadaşlarının, ailesinin ve dünyasının kurtarılmasında kilit rol oynayacaktır.

Alita: Savas Melegi : Afis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...