13 Mart 2019 Çarşamba

Fantastik Film : Aquaman

Herkese merhabalar efenim ...

Jason Momoa,Amber Heard,Nicole Kidman,Willem Dafoe gibi ünlü isimlerin yer aldığı ve elbette korku filmlerinin yönetmeni olarak bilinen  James Wan'ın yönetmenliğini yaptığı Aquaman'ı daha yeni izleme fırsatı buldum ama iyi ki izlemişim.Bu görselliği ve aksiyonu elbette sinema da izlemek isterdim çünkü izlerken her sahnesinden zevk aldığım nadir filmlerden oldu benim için.Marvel almış başını giderken DC'nin böyle bir filmle Marvel'ı yakalaması çok iyi oldu çok da güzel oldu :D

Bu arada James Wan'ı korku filmlerinin dışında ilk defa böyle bir filmde gördüm bence bu tarz filmlerde de oldukça başarılı adam benim favori yönetmenlerimden biri olmaya son hızla devam ediyor :)

Yönetmen:  James Wan
Ülke:  Avustralya, ABD
IMDB:  7,4
Vizyon Tarihi:  28 Aralık 2018
Süre:  143 Dakika

Sualtı Krallığı Atlantis’in kraliçesi Atlanna’nın bir deniz feneri gözcüsüne aşık olmasının ardından dünyaya gelen Arthur Curry, hayatını insanların arasında sürdürmektedir ve bir gün Atlantis’in tek gerçek varisi olduğunu öğrenir. Lakin Aquaman’in üvey kardeşi Prens Orm, doğum sırasına göre hakkı olmayan Atlantis tahtına göz dikmiştir. Arthur, annesinden kalan mirasa sahip çıkarak hem tahtın sahibi olmalı hem de kötülüklerle savaşmalıdır.

Aquaman 720p izle

1 yorum:

  1. geçen gün seyrettim gerçekten güzel ve eğlenceli bir film olmuş ben hem marvel hem de DC'yi seviyorum..

    YanıtlaSil

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...