Ana içeriğe atla

Gerilim Filmi : The Forest

Herkese merhabalar efenim ...

Netflix de korku gerilim türündeki filmleri tüketmeye devam ediyoruz ! Bilmem biliyor musunuz ama dünyada en çok intihar oranı Japonya ve Kore'de özellikle lise öğrencileri çoğunlukta bu grupta.Japonya da bir intihar ormanı bile var ben ilk duyduğumda "bundan güzel film ya da kitap konusu olarak" diye düşünmüştüm orayla ilgili Japon bir film ya da diziye rastlamadım ama Amerika yapımı bir filme rastladım tabi bir Japon filmi olsaydı bence daha güzel olurdu(onların kendine has korku özellikleri var) ama bu filmi de izlemesi keyifliydi :)

Amerikalı Sara Price (Natalie Dormer), Japon Polisi'nden sorunlu ikiz kızkardeşi Jess'in öldüğünü söyleyen bir telefon alır. Jess'in intihar için popüler bir yer olan Japonya'da hayatını sonlandırdığı düşünülmektedir. Nişanlısı Rob'un endişelerine rağmen, Sara Japonya'ya seyahat eder ve kız kardeşinin kaldığı otele varır. Sara otelde Aiden adlı bir Amerikalı muhabirle tanışır. Birlikte içki içerlerken ona anne babasının yıllar önce trafik kazası geçirdiğini ve kız kardeşinin bu olaya tanık olduğunu ama kendisinin olmadığını anlatır. Aiden onu Jess'in en son görüldüğü ormana götürmeyi teklif eder. Böylece kardeşini arayabilecektir. Ormana gittiklerinin ertesi gecesi, Sara çalılıklarda hışırtılar duyar ve bu seslerin Jess'ten geldiğine inanır, fakat karşısına Jess'i tanıdığını iddia eden genç bir Japon kız olan Hochiko çıkar. Hochiko Sara'yı Aiden'a güvenmemesi konusunda uyarır. Anlaşılan Jess, zannetikleri gibi intihar etmemiştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…