10 Mart 2019 Pazar

Komedi Filmi : Bruce Almighty

Herkese merhabalar efenim ...

Bugün pazar hava güzel ! Eğer bugün dışarı çıkmıyorsanız yapacak tek bir şey vardır elbette film izlemek :) Hem de benim için harika bir klasik olan  Bruce Almighty ! Tabi biz onu daha çok Aman Tanrım olarak biliyoruz :) Jim Carrey en sevdiğim oyunculardan biridir.Bakın komedi oyuncusu demiyorum oyuncu diyorum direk çünkü kendisinin sadece komedileri yok dram,gizem gibi filmlerde de oldukça iyi oyunculuklar sergiledi ama benim içlerinde en sevdiğim filmi tabi ki Truman Show ve  Bruce Almighty! Ben çocukken televizyonda "pazar sineması" adı altında verirlerdi hep bu filmi izlemeyeli o kadar zaman oldu ki dün akşam açıp tekrardan izleyesim geldi eğer izleyemenleriniz varsa diye postunu yazayım ve şiddetle tavsiye edeyim dedim :)

Sıpöööölırrrrrrr ! (Jim Carrey tarzında bağırdığımı düşünün)
Filmden en sevdiğim repliği de yazmak istedim sizlere bu benim dünya görüşüm aynı zamanda :

"Bir şey ne kadar kirlenirse kirlensin hemen silebilirsin. Çorbayı ikiye bölmek mucize değildir Bruce, sihirbazlıktır. İki işte çalıştığı halde çocuğunu futbol antrenmanına götürmeye vakit bulan bekar anne mucizedir. Uyuşturcuya hayır, eğitime evet diyen bir genç mucizedir. İnsanlar onlar için her şeyi yapmamı istiyorlar. Ama anlamadıkları şu ki, yapacak güçleri var. Bir mucize mi görmek istiyorsun evlat, mucizenin kendisi ol."

Yönetmen:  Tom Shadyac
Ülke:  ABD
Tür:  Komedi, Dram, Fantastik
IMDB:  6,7
Vizyon Tarihi:  5 Eylül 2003
Süre:  101 Dakika
Ödüller:  7 ödül ve 7 adaylık

Bir çok seveni olmasına ve güzel kız arkadaşına rağmen TV muhabiri Bruce Nolan, hayatın ona karşı adil olmadığına inanmaktadır. Hayatında geçirdiği en kötü günün ardından, Bruce kızgınlıkla Tanrı'yı hayatını mahvetmekle ve evreni iyi yönetememekle suçlar. Bunun üzerine Tanrı yanıt verir... Ve daha iyisini yapıp yapamayacağını görmek için tüm güçlerini Bruce'a bağışlar.


Aman Tanrım - Bruce Almighty 720p izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...