Ana içeriğe atla

Kore Dizisi : The Last Empress

Herkese merhabalar efenim ...

Bu diziyi izlerken tek düşündüğüm "Kore bence bu kadar entrikalı bir dizi izlememiştir" oldu.

Dün akşam KPOP idollerinin karıştığı bir skandal haberi duydum işin içinde kadın pazarlama,bu kadınların cinsel aktivite içindeki videolarını bir grup kurup diğer idollere atıp üzerinde konuşup,gülmek,eğlenmek,vergi kaçakçılığı,polise rüşvet ve geçmişte bu yüzden intihar eden kadın idollerin olması ve bir dedektifinde meçhul bir şekilde öldürülmesi ... Bu olayları sırasıyla takip ettiğimde zaten bana gerçek hayatta yaşananlar entrika dolu bir dizi gibi geldi ! Bu sektörün böyle olduğunu tahmin etmek çok güç değildi açıkçası ama her gün dinlediğimiz,izlediğimiz hatta hayranı olduğumuz insanların bunları yapabileceğini düşünemiyoruz.Maalesef dünyanın her yerinde kötü bir çok insan var ama Korelilerin hele de erkeklerin zihinlerinin gerçekten iğrenç olduklarını düşünmeden kendimi alamıyorum.Kadına gerçekten hiç değer vermiyorlar (en az bizim kadar).Bunları dizilerinde çok net bir şekilde de görebiliyoruz zaten.Bazı diziler özellikle de bu tip insanlarla mücadele eden güçlü kadınları anlatıyor o tarz dizileri daha çok seviyorum.

Bu diziye gelecek olursak.Güçlü bol entrikalı bir senaryo ile başladı başroldeki kıza yine yapmadıkları kalmadı hatta dedim ahaa kıza yaptı yaptı sonunda kız çok pis intikam alacak bunlardan ama kızın intikamı da beni hiç tatmin etmedi.Dizinin konusu aslında oldukça orijinaldi ve çok iddalı bir şekilde de başladı ama başrolde ki adam hangisi hiç belli değildi sonlara gelindikçe senaeyo da sarpa sarmaya başladı zar zor bitirebildim.


Konusu:
Dizi, günümüz Güney Kore’sinde ancak ülkenin anayasal monarşi tarafından yönetildiği kurgusal bir ülkede geçmektedir. İmparator ile evlenen bir kadının (Jang Na-Ra) mutlak güce karşı çıkmasını ve imparatorluk ailesini düşürme mücadelesini konu almaktadır.


Karakterleri:
Jang Na-Ra dizide bir müzikal oyuncu olan Oh Ssu-Ni karakterini canlandırmaktadır. Parlak bir kişiliğe sahiptir. Hiç beklenmedik bir şekilde imparatorla (Shin Sung-Rok) evlenir ve günümüzün modern Külkedisine dönüşür. Sarayda tanıştığı Na Wang-Sik’e (Choi Jin-Hyuk) âşık olur ve onun yardımı ile monarşiyi yıkmaya çalışır.

Choi Jin-Hyuk dizide imparatorluk ailesinin koruması olan Na Wang-Sik karakterini canlandırmaktadır. Dövüş yetenekleri konusunda ona kimse rakip olamaz. Annesinin ölümünden sorumlu olan kişiden intikam almak için saraya gelmiştir.

Shin Sung-Rok dizide İmparator Lee Hyuk karakterini canlandırmaktadır. Sert ve güçlü bir hükümdardır.

Lee Elijah dizide kraliyet sözcüsü olan Min Yoo-Ra karakterini canlandırmaktadır.

Shin Eun-Kyung dizide Lee Hyuk'un (Shin Sung-Rok) annesi olan Ana İmparatoriçe Kang canlandırmaktadır. Kraliyet ailesinin en güçlü üyesidir.

Park Won-Suk dizide Lee Hyuk'un (Shin Sung-Rok) büyük annesi olan Ana İmparatoriçe Jo canlandırmaktadır.

Yun Da-Hun dizide Oh Ssu-Ni’nin (Jang Na-Ra) babası olan Oh Geum-Mo karakterini canlandırmaktadır.

Kim Jung-Tae dizide Lee Hyuk'un (Shin Sung-Rok) sağ kolu olan Ma Pil-Joo karakterini canlandırmaktadır. Lee Hyuk ona oldukça güvenmektedir. Ancak aslında o bir haindir.

Lee Hee-Jin dizide Lee Hyuk'un (Shin Sung-Rok) kız kardeşi olan Prenses Sojin karakterini canlandırmaktadır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Maydanoz Time : Dizi - Sevdiğim Kore Dizileri

Herkese merhabalar millet !

Aslında bugün başka bir dizi postu yapma fikri vardı aklımda fakat en sıkı takipçilerimden biri olan Deep'in isteği üzerine böyle olmazsa olmaz mutlaka izlenmesi gereken Kore dizilerini şöyle bi tekrardan kısaca yazdım.Ayrıntılı olarak Dizi kategorisinde bütün dizileri bulabilirsiniz.Ayrıca daha fazlasına da ordan bulabilirsiniz.Dediğim gibi bir çok Kore dizis izledim ama içlerinden 27 tanesi gerçekten unutulmaz bulmuşum demekki.



1-Healer

Daha yeni izledim.İzlerken aşkı,macerayı tee kalbimin derinliklerinde hissettiğim nadir Kore dizilerinden.Türü Aksiyon-Romantik-Dram.Başroldeki adama gizliden aşk duyuyorum :D



2-She Was Pretty

Türü Romantik-Komedi olan 2015 dizilerinden.Sırf Siwon için başladığım doğrudur 2.adam rolünde olmasına rağmen şarkıcılığı yanında çok büyük bir oyunculuk yeteneği olduğunuda kanıtlamış bulundu bu diziyle diyebilirim şimdi maalesef askerde :/  Başrol oyuncularına ise oldukça aşinayız Kill me Heal Me dizisi ile.




3-Oh My Ghost

Bence 2015&…

Çin Dizi - Whirlwind Girl 2

Herkese merhabalar efenim ...
Kore dizilerini güncel bir şekilde izlemeye elbette devam ediyorum ama bir de yan sanayi misali yan dizi olaraktan Çin-Tayvan ve Tayland dizilerini de izlemeye devam ediyorum :D
Bu dizi gibi bazı dizilerde Kore'den oyuncu tranferli olunca tadından yenmiyor hele de Kore'den transfer edilen kişi Ji Chang Wook olunca :D
Wook'un K2 Kore dramasından önce Çin'de bir dizisi vardı yine elbette romantik yönü çok fazla olmayan daha çok vurdulu kırdılı elbette yine Wook'un sert soğuk bi karakteri oynadığı daha çok spor   ve arkadaşlık temaları üzerinden yürüyen bir dizi diyebilirim.
Biliyorum pek benim tarzım değil ama konu Wook olunca hiç bir şeyi gözüm görmüyor ve atlaya atlaya olsada sırf onu biraz daha görebilmek için diziye tüm sıkıcılığına rağmen katlanıp izliyorum fangirl olmak böyle bir şey işte canlar :D
Allah'ım bu adamı en boş gününde özene özene yaratmış vallahi adam Allah'ın yaratma sanatının en güzel eserlerinden birinin temsilci…