Ana içeriğe atla

Gerilim Filmi : Escape Room

Herkese merhabalar efenim ...

Aynı isimle yayınlanan bir film daha sizlere sunmuştum daha önce.Bu film diğer filmden bir tık daha kaliteli ve biraz daha farklı diyebiliriz.İlk "Escape Room" olarak sizlere sunduğum filmde bir grup arkadaş bir ara oldukça popüler olan "Kaçış Evi" oyunlarının oynandığı bir mekana giderler ve orada biraz daha fantastik olayların da yer aldığı şeylerden kaçmaya çalışırlar.Bu filmde ise bu kişiler birbirinden bağımsız bir şekilde bir davetiye alarak bir şirketin düzenlediği bir mekana gidiyorlar ayrıca bu yerden çıkabilene de para ödülü koyuyorlar tabi ama yine hiç bir şey bekledikleri gibi gitmiyor.Bu tarzın benzerinde çok fazla film var biliyorsunuz ki bu filmi diğer benzerlerinden ayıran ise olayların başı ve sonunu daha ayrıntılı bir şekilde vermesi ve son sahnelerinden sanki devam filmi gelecek havasıyla bitirmeleri oldu.Yeni bir "Cube" serisi mi geliyor bilemiyorum ama bu tarzın hastası olduğum ve her türlü bıkmadan izleyebileceğim kesin :)

Yönetmen:  Adam Robitel
Ülke:  ABD, Kanada
IMDB:  6,4
Vizyon Tarihi:  31 Ocak 2019
Süre:  99 Dakika

6 yabancımız ve çok gizemli bir odada yaşanacak esrarengiz sıradışı olaylar bütünü. Filmin isminden anlayacağınız üzere Escape Room günümüzde popüler oyunlardan olan kaçış odasını referans almaktadır. Psikolojik gerilim türünde olan filmimiz beklemedileri anda odada kilitli kalan 6 yabancının hayatta kalma mücadelelerini sizlere gösterecek.

Ölümcül Labirent - Escape Room 720p izle

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tayvan Dizisi : Hello Again!

Herkese merhabalar efenim ...

Henüz Türkçe alt yazısı olmadığı için İngilizce alt yazı izlediğim bir Tayvan dizisinden bahsedicem.  Üniversite yılında birbirine düşman olan iki kişi yıllar sonra iş hayatlarında yine karşı karşıya gelirler ama bu sefer roller değişmiştir. Ünversite zamanında kızımız çalışkan iken iş hayatında tam bir kaybeden olmuştur hatta dükkan tefeciler tarafından basılmakta ve onları zor duruma düşürmektedir.Oğlanımız ise elbette CEO olmuştur ve zengindir (!). Kızla karşılaşıp kızı CEO'su olduğu mağaza da çalışma koşuluyla onu tefecilerden kurtarır tabi bu durumlar içince zamanla birbirlerine aşık olurlar.

Evet , konumuz oldukça klişe ama Asya da yıl 2019 olsa bile bu diziler ve bu konular bizim ülkede de olduğu gibi hala tutmakta vallahi bence hiç sıkılmıyorum izlemekten :D Bir de İngilizce alt yazı izleyip İngilizcemi geliştiriyorum benim için de daha iyi oluyor :)

Tayvan Dizisi : Before We Get Married

Herkese merhabalar efenim,
Aldatma konulu diziler sadece Kore de değil Çin ve Tayvan dizilerine de yayılmaya başladı.Bu tip konuları çok fazla desteklemiyor olsam da izlemesi maalesef ki acayip heyecanlı oluyor.Aslına bakarsanız baş roldeki adamımız bildiğin tacizcinin teki bile sayılabilir o yüzden başlarda biraz öfkelendiğim bir dizi de oldu ama nedense beni sonradan aktı götürdü ve son bölümde buldum kendimi bir anda :/ Bir şeyleri desteklemesem ya da sevmesem bile bir an da kapılıp gidebiliyorum :/

 Li Hao Yi ile nişanlı olan Zhou Wei Wei, başarılı, azimli nişanlısına sadık bir kadındır. Lia Hao Li, tutumlukta çığır aşmış, hayatının her anını planlamıştır.
Chu Kehuan, başarılı bir girişimcidir. Aynı gün içerisinde onu kader, 3 kez Zhou Wei Wei ile karşılaştırır. Chu Kehuan, Zhou Wei Wei'den etkilenir ve kendini onun dünyasına kaptırır. Chu Kehuan'ın 10 yıllık kız arkadaşı olmasına rağmen Zhou Wei Wei ile ilişki kuramaya çalışır.

Tayland Dizisi : Boy For Rent

Herkese merhabalar efenim ...

Çerezlik bir Tayland dizisi ile devam ediyoruz yine Türkçe çevirisi olmadığı için ingilizce alt yazı şeklinde izledim haberiniz olsun :) Dizinin konusundan bahsedicek olursak , erkek kiralayabileceğiniz bir şirket var yani aslında şöyle kiraladığınız adamı cinsellik içinde kullanabilirsiniz ya da başka şeyler içinde kullanabilirsiniz.Baş roldeki kızımız hoşlandığı çocuk tarafından seksi olmadığı ve ezik bir kız olduğu için reddedilir bu kızımızda bir erkekle bir ilişki nasıl yaşanır ve nasıl daha seksi erkeklerin isteyebileceği bir kız olurum diye bu şirketten birini kendine öğretmen olarak kiralar tabi işler sonrasında karışır :)